فرمانده مرزبانی ناجا خبر داد:

آمادگی مرزبانان برای خدمت به مرزنشینان

تهران (پانا) - فرمانده مرزبانی ناجا در قرارگاه نوروزی مقداد، بر ضرورت آمادگی مرزبانان در راستای حفظ نظم و امنیت مرزها در ایام نوروز سال ۱۴۰۰ و خدمات‌رسانی به مردم و مرزنشینان تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۳۷۲۰
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی مرزبانان برای خدمت به مرزنشینان

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار احمدعلی گودرزی گفت: باید عملیات و وقایع مرزی به طور مستمر ثبت شود تا مدیریت مرزها به نحو مطلوب میسر شود.

سردار گودرزی، مرزبانان را اولین سنگر دفاعی نظام در مرزها دانست و افزود: مرزبانان نیروی انتظامی با آمادگی و توان عملیاتی بالا در امر مراقبت از مرزها باید مصمم باشند و از ورود قاچاق، مواد مخدر، اشرار مسلح و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مرزهای کشور جلوگیری کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره بر لزوم ارتقای مولفه آموزش در یگان های مرزی خاطرنشان کرد: بخش عمده‌ای از جلوه و نمود عملکرد مرزبانان در مرزها تبلور می یابد و در واقع آنها در خط مقدم دفاع از مرزهای کشور قرار دارند.

وی بر خدمات رسانی ویژه مرزبانان به مردم و مرزنشینان در ایام نوروز تأکید و خاطرنشان کرد: موفقیت مرزبانان، موفقیت مرزنشینان است؛ در سایه همکاری و همدلی مرزنشینان با مرزبانان، منتج به تأمین امنیت پایدار در مرزهای کشور می شود، مرزنشینان همواره در خدمت امنیت کشور و یار و یاور مرزبانی بوده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار