هومن سیدی خبر از پایان سریال قورباغه داد

تهران (پانا) - هومن سیدی کارگردان سریال پرطرفدار قورباغه که این روزها از شبکه نمایش خانگی پخش می شود، از پایان ساخت این سریال خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۳۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد
هومن سیدی خبر از پایان سریال قورباغه داد

هومن سیدی در صفحه اینستاگرامی اش نوشت، دو روز دیگر مانده تا پایان قورباغه، در طول این چند ماه پخش سریال، بسیاری از لطفتان نصیب من و تیم قورباغه شد و نمی دانید که چه لذتی است دریافت لطف شما، جوری که خستگی را از تن برمیدارد.

بسیار زیاد این سریال را دوست داشتند و بسیاری خیر، که البته خاصیت هنر است. هنری که همگان را در برمی‌گیرد. پس همان قدر که موافقین ارزشمندند بطور حتم مخالفین هم. همانقدر که وقت گذاشته اند برای دیدن، این به معنی احترام به هنر است.

بازگو کنم که اگر ذکر مصیبت و عوام‌فریبی به نظر نرسد و اگر مجدد عده ای قلیل به تریج قبای شان بر نمی‌خورد که چرا از مردم مایه می گذاری باید عرض کنم که با افتخار برای مردمم سریال را ساختم و دیگر هیچ. چراکه بلدم از جای دیگری سرمایه بسازم پس وقتی بنده حرف از مردم میزنم حرف از منت نیست، وظیفه است. پس آزادانه از شما تنها حامیانم تشکر می کنم. لطف شما عزیزان ادامه مسیر را برایمان سخت تر خواهد کرد.

به امید روزی که بیشتر از همیشه همدیگر را دوست بداریم.

ارادتمند

هومن سیدی

قورباغه مجموعهٔ نمایشی با ژانر جنایی و معمایی به نویسندگی و کارگردانی هومن سیدی و تهیه‌کنندگی علی اسدزاده، محصول سال ۹۹-۱۳۹۸ است. این مجموعه نخستین سریال ساخته شده توسط هومن سیدی است که قرار بود نخستین قسمت آن در ۲۴ آذر ۱۳۹۹ منتشر شود اما با دستور قضایی پخش این سریال متوقف شد. سرانجام قسمت اول این مجموعه در تاریخ ۳ دی ۱۳۹۹ منتشر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار