جابجایی ۷۸۰ هزار تن کالا از پایانه مرزی بیله‌سوار

اردبیل (پانا) - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل گفت: در سال گذشته ۳۴ هزار و ۷۹۷ دستگاه ناوگان حمل کالا از پایانه مرزی بیله‌سوار مغان تردد و در مجموع بیش از ۷۸۰ هزار تن کالا جابجا کردند.

کد مطلب: ۱۱۷۳۵۵۶
لینک کوتاه کپی شد
جابجایی ۷۸۰ هزار تن کالا از پایانه مرزی بیله‌سوار

به گزارش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل ،کلیم‌الله وثوقی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اظهار کرد: از این تعداد ۳۵۶ هزار و ۷۷۶ تن کالا توسط ۱۵ هزار و ۸۱۲ دستگاه کامیون صادر شده است که نسبت به سال گذشته از لحاظ وزنی ۲۱ درصد کاهش داشته است.

او افزود: همچنین ۱۳ هزار و ۷۰۸ تن کالا توسط ۶۹۸ دستگاه کامیون وارد کشور شده است که ۵۱ درصد نسبت به سال ۹۸ کاهش نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بیان کرد: در سال گذشته ۲ هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی جهت روکش آسفالت، رفع نقاط پرحادثه و ارتقای ایمنی راه‌ها اختصاص یافت و در قالب طرح ابرار ۱ و ۲ حدود ۲۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی استان آسفالت‌ریزی شد و قسمتی نیز در مرحله بهسازی جهت آسفالت ریزی است.

وثوقی گفت: در تعطیلات نوروز امسال اکیپ راهدای استان متشکل از ۸۰ اکیپ طرح زمستانی و ۲۰ اکیپ گشت راهداری در محورهای مواصلاتی استان فعال هستند و ۴۵۰ نفر از پرسنل راهداری در این طرح مشارکت دارند.

او افزود: با توجه به اینکه شهرهای استان اردبیل در وضعیت زرد و آبی قرار دارند و مسافرت به این استان در جریان است اکیپ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز آماده ارائه خدمات به مسافران و شهروندان در نقاط مختلف استان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار