مسافران نوروزی انزلی از چادر زدن منع شدند

رشت ( پانا) - فرماندار انزلی بیان کرد طبق مصوبه ستاد خدمات سفر نوروزی و ستاد پیشگیری از کرونا مبنی بر ممنوعیت برپایی چادر در پارکها و اماکن تفریحی، سواحل، محدوده شهری و مناطق گردشگری در این شهرستان، مسافران نوروزی از چادر زدن در این مکانها منع شدند.

کد مطلب: ۱۱۷۳۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد
مسافران نوروزی انزلی از چادر زدن منع شدند

به گزارش فرمانداری انزلی، اسماعیل میرغضنفری اظهار کرد: این اقدام به جهت عدم امکان نظارت مناسب بر وضعیت مسافران انجام شد و مسافرانی که در سواحل این شهر در بوستان ساحلی پاسداران، پارک جنگلی و سطح شهر اقدام به برپایی چادر کرده بودند به اماکن اقامتی هدایت شدند.

وی اظهار کرد: فرمانداری شهرستان با همکاری ارگانهای آتش نشانی، اورژانس، هلال احمر، نیروی انتظامی و مرکز بهداشت و درمان طرح جمع آوری این چادرها را اجرا کرد.

وی با بیان اینکه اگر شرایط به حال خود رها شود و مسافران به چادر زدن در پارکها و بوستانها ادامه دهند وضعیت شهرستان به حالت سابق باز خواهد گشت، تاکید کرد: وضعیت باید به گونه ای مدیریت شود که شهروندان آسیب نبینند.

میر غضنفری اضافه کرد: در یک سال گذشته با توجه به شیوع کرونا مردم انزلی اضطراب و ناراحتی زیادی را تا رسیدن به شرایط پایدار و عادی تحمل کردند و در این راه عزیزانی را از دست دادند.

فرماندار انزلی گفت: اکنون کادر درمان خسته و فرسوده شده و آستانه تحمل شان به شدت پایین آمده و جهش ویروسی در برخی نقاط نیز بر دغدغه ها افزوده است نباید بگذاریم طعم خوش بهار و نوروز به کام مردم تلخ شود


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار