رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس خبر داد:

راه اندازی کانون های بسیج رسانه در 10 شهرستان فارس/ راه اندازی انجمن های مختلف در بسیج رسانه استان

خبرگزاری پانا: رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس از راه اندازی کانون های بسیج رسانه در 10 شهرستان استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۲۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، اسماعیل قزل سفلی آیین تجلیل از اعضای بسیج رسانه استان فارس در شیراز به تشریح برنامه های این سازمان پرداخت و تشکیل انجمن های مختلف عکاسان، خبرنگاران، مدیران، تصویربرداران، سردبیران، گزارشگران و مستند سازان را از برنامه های آتی این سازمان بیان داشت.


وی با بیان اینکه خبرنگاران از بدو انقلاب تاکنون عاشقانه در جهانی کردن پیام انقلاب اسلامی، نقش مهمی ایفا کرده اند، تصریح کرد: بخش زیادی از شکل گیری بارقه های بیداری اسلامی در منطقه، مرهون تلاش فعالان رسانه ها می باشد.


قزل سفلی خاطرنشان کرد: 17 مرداد که بنام روز خبرنگارنامگذاری شده است، یادآور جانفشانی و گرامیداشت خاطرات شهدای از جان گذشته رسانه است و همچنین پاسداشت کسانی است که فرهنگ پایداری را در کشور نهادینه کردند.


به گزارش خبرنگار پانا، در این جلسه محمد رزین چنگ، رئیس خانه مطبوعات، احمدرضا سهرابی، کارکاتوریست روزنامه عصر مردم و نیکنام خشنودی، خبرنگار ایرنا به بیان دیدگاه های خود به نمایندگی از رسانه ها پرداختند که مهمترین عناوین آن توجه به جنگ نرم، توجه به وضعیت خبرنگاران، ضرورت شناسایی و تربیت خبرنگار و رسانه هوشمند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار