مدیر آموزگاران برگزیده نیشابور تجلیل شدند

نیشابور (پانا) - همایش تجلیل از مدیر آموزگاران برتر مدارس چند پایه نیشابور در محل سال همایش های آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۷۲۳۰۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزگاران برگزیده نیشابور تجلیل شدند

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: تلاش و کار کردن در حوزه مدارس روستایی و چند پایه عبادت است و ما معتقدیم که برای اجرای عدالت آموزشی باید توجه بیشتری به این قشر مظلوم معطوف شود چراکه آنها از نظر آموزشی محروم هستند.

علیرضا کلیدری افزود: کار شما جهادگونه است و معلمان در یک روستا نماینده نهاد مقدس آموزش و پرورش در آن روستا به شمار می روند و انتظار این است که با تعاملات و رفتار سازمانی، شان و منزلت این نهاد مقدس در روستاها حفظ شود.

وی با تقدیر از زحمات مجموعه آموزش ابتدایی نیشابور، ادامه داد: شما آغاز کننده ای هستید که انجامش یادگیری، دانایی و توسعه است. شما کار خود را در شرایط پیچیده انجام می دهید و لزوما خود شما در این نوع رابطه موثرید. امروز در شرایطی قرار گرفته ایم که این بیماری تمام شئونات زندگی بشر را تحت الشعاع خود قرار داده است و پیام این است که همه در این شرایط لازم التوجه هستند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: معلمان باید به نحو مطلوب و شایسته نقش آفرینی و گفتمان سازی کنند و نقش مرجعیت معلمی را رشد دهند.

وی ادامه داد: ما فعالیت های یاددهی و یادگیری معلم و دانش آموز به عنوان دو قطب اصلی آموزش و پرورش، را به عنوان محتوا می شناسیم و اینجاست که معتقدیم معلم یک معجزه گر است و این معجزات معلمی را خود شما تجربه کرده اید. فرصت ها را جدی بگیرید و خواهش من این است که نفر به نفر دانش آموزان را دنبال کنید تا حداقل ها برای بچه ها فراهم و حق تعلیم و تربیت دانش آموزان ادا شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار