همزمان با سراسر کشور؛

۳خانه هلال احمر در زنجان افتتاح شد

زنجان (پانا) - همزمان با افتتاح ۳۰۰ خانه هلال احمر در کشور، ۳ خانه هلال احمر نیز در زنجان با حضور هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد استان و سید قاسم موسوی سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان افتتاح و از نشان ملی یاس رونمایی شد.

کد مطلب: ۱۱۷۲۱۵۷
لینک کوتاه کپی شد
۳خانه هلال احمر در زنجان افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری کمیته امداد، هدایت صفری مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در آیین افتتاح ۳۰۰خانه هلال و رونمایی از نشان ملی یاس که با حضور مدیران کل کمیته امداد استانها بصورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد گفت: هدف از اجرای طرح یاس (یاران آسیب ستیز) توانمندسازی فکری و فرهنگی و پذیرش مسئولیت اجتماعی برای مددجویان کمیته امداد است تا با ایجاد انگیزه و ارائه آموزشهای لازم و فراگیری کمک های اولیه فرهنگ خود امدادی و دگر امدادی را در جامعه نهادینه کنند.

وی با اشاره به اینکه در اجرای این طرح از ظرفیت مربیان مجرب و متخصص جمعیت هلال احمر استان زنجان در جهت آموزش و توانمندسازی جامعه هدف استفاده می شود افزود: با حمایت مادی و معنوی کمیته امداد استان زنجان و استفاده از ظرفیت مربیان هلال احمر استان دختران مشمول این طرح با فراگیری آموزش های لازم می توانند به هنگام بروز بحران ها و بلایای طبیعی برای خود، خانواده و افراد محله امدادرسانی کنند.

مدیر کل کمیته امداد به افتتاح خانه های هلال نیز اشاره کرد و گفت: همزمان با سراسر کشور در استان زنجان نیز ۳خانه هلال در محله های شهر زنجان افتتاح شد و دختران آموزش دیده در این خانه ها مستقر و کمک های لازم را در زمانهای بحران به افراد ارائه می دهند.

طرح «یاس» که برگرفته از نام حضرت فاطمه (س) است، با مشارکت جمعیت هلال احمر و کمیته امداد امام خمینی (ره) در هفت گام اجرا می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار