حوادث کار جان 92 نفر را در مازندران در سال جاری گرفت

ساری (پانا) - مدیر کل پزشکی قانونی استان مازندران اعلام کرد که در 11 ماه سال جاری 92 نفر بر اثر حوادث کار در استان جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل تغییری نداشته است.

کد مطلب: ۱۱۷۲۰۹۰
لینک کوتاه کپی شد
حوادث کار جان 92 نفر را در مازندران در سال جاری گرفت

به گزارش روابط عمومی پزشکی قانونی مازندران، علی عباسی با اعلام این خبر گفت: «بر اساس آمارهای مراکز پزشکی قانونی استان در یازده ماهه سال جاری به ترتیب شهرستان بابل با 12، آمل با 11 و نور و ساری هر کدام با 10 مورد بیشترین و شهرستان بهشهر با یک مورد فوتی،‌ کمترین موارد مرگ ناشی از حوادث کار را داشتند.»

به گفته او عمده دلایل مرگ افراد در حوادث کار مربوط به سقوط از بلندی با 43 نفر است. برق‌گرفتگی با 24، اصابت جسم سخت با 19، سوختگی با 4 و سایر موارد با 2 مورد در رتبه بعدی قرار دادند.

عباسی اشاره کرد که سنین 41 تا 50 سال با 26 مورد بیشترین فوتی و بیش از 61 سال با 8 فوتی کمترین آمار را داشتند.

طبق اعلام مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با بیان اینکه از کل فوتی‌ها 74 نفر متاهل و مابقی مجرد هستند، گفت: «7 نفر دارای ملیت غیر ایرانی هستند.»

عباسی افزود: «بر اساس آمار مراکز پزشکی قانونی استان 820 شامل 792مرد و مابقی زن مصدوم ناشی از حوادث کار به پزشکی قانونی مراجعه کردند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 7 درصد کاهش داشت.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار