تقدیر از برگزیدگان «جشنواره خوبی، زیباست » در فرهنگسرای اخلاق

تهران (پانا)_ آیین اختتامیه مجازی و تقدیر از 16نفر از برگزیدگان «جشنواره خوبی، زیباست‌ » ویژه تولید محتوا با مضامین اخلاقی در فضای مجازی، اسفند ماه سال جاری در فرهنگسرای اخلاق برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۷۱۸۹۶
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از برگزیدگان «جشنواره خوبی، زیباست » در فرهنگسرای اخلاق

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش منطقه 14، مرضیه خسروی بروجنی؛ مدیریت فرهنگی هنری منطقه 14 و رئیس فرهنگسرای اخلاق، عنوان کرد: پس از انتشار فراخوان «جشنواره خوبی، زیباست» ویژه تولید محتوای مجازی با مضامین اخلاقی در ایام میلاد پر برکت رسول گرامی اسلام(ص) و روز اخلاق و مهرورزی، در قالب های کلیپ، استوری موشن و عکس نوشته، تعداد 280 اثر در «بخش آزاد » و تعداد 22 اثر در بخش کانونی به دبیرخانه جشنواره در فرهنگسرای اخلاق ارسال شد.

بر اساس این خبر، آثار ارسال شده که در راستای گسترش و ترویج مفاهیم و ارزش ها و مصادیق اخلاقی از جمله توکل، صبر و بردباری، وظیفه شناسی، قناعت، صداقت، امانت داری، طراوت و نشاط، مشورت، احسان، حیا و پاکدامنی، فروتنی، وفای به عهد، حُسن خلق، بخشش و سخاوت مندی، انصاف، گذشت و خردورزی، حفظ آبروی دیگران، صله رحم، همسایه داری و... تولید شده بود، هیأت داوران جشنواره، رضا مهدی زاده طاهری، علیرضا احدی و مرتضی رزاقی منفرد کاشان، براساس سه شاخصه خلاقیت در تولید، انتقال مفاهیم و کیفیت تولید 16 اثر در قالب های عکس نوشته، کلیپ و استوری موشن را انتخاب کردند.

این خبر می افزاید: در آیین اختتامیه مجازی که اسفند ماه سال جاری به صورت زنده از صفحه مجازی فرهنگسرای اخلاق به نشانی akhlagh.farhangsara@پخش شد، پس از قرائت آیاتی چند از کلام ا... مجید و ارائه گزارشی از روند اجرایی جشنواره و متن لوح تقدیر برگزیدگان، مرضیه خسروی بروجنی؛ مدیر فرهنگی هنری منطقه 14 و رئیس فرهنگسرای اخلاق سخنرانی می کند و به تعدادی از برگزیدگان به صورت نمادین، لوح تقدیر اهداء می شود و جوایز نقدی آنها به حساب بانکی اعلام شده واریز می شود.

رتبه های برتر در هر بخش شامل این موارد است.

• قالب عکس نوشته


الف) بخش آزاد:
- رتبه اول: صالحه ایازی
- رتبه دوم: مریم فراهانی
- رتبه سوم: ریحانه قنبرزاده


ب) بخش کانونی:
- رتبه اول: ساناز خرم دل


• قالب کلیپ


الف) بخش آزاد:
- رتبه اول: اعظم سادات میرزایی
- رتبه دوم: الهه سمیعی
- رتبه سوم:(مشترک) شیوا زیودار و لیلا جهانگیرفرد


ب) بخش کانونی:
- رتبه اول: زهرا خرمن گیر
- رتبه دوم: (مشترک) شیرین انوشیروان و حسین مسعودی آشتیانی
- رتبه سوم: ملیکا دستاری بناب


• قالب استوری موشن


الف) بخش آزاد:
- رتبه اول: هومن به نژاد
- رتبه دوم: وفا قبادپور
- رتبه سوم: دانیال خادم نیاری


ب) بخش کانونی:
رتبه اول: شاهد پیوند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار