وزیر صنعت خبر داد:‌

آغاز توزیع گسترده مرغ منجمد در سراسر کشور از امروز 

تهران (پانا)-  به گفته وزیر صنعت، معدن و تجارت بنا به دستور وزیر جهاد کشاورزی از امروز (سه شنبه) توزیع گسترده مرغ منجمد در سراسر کشور برای متعادل شدن قیمت‌ها در بازار انجام می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۷۱۸۶۵
لینک کوتاه کپی شد
آغاز توزیع گسترده مرغ منجمد در سراسر کشور از امروز 

«علیرضا رزم حسینی» امروز (سه شنبه) در نشست مشترک وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت با موضوع تنظیم بازار کالاهای اساسی، افزود: پیش از این وزارت جهاد کشاورزی و صنعت هماهنگی با یکدیگر داشته‌اند اما جلسه امروز به منظور انسجام بیشتر اقدامات است.
وی اظهارداشت: ستاد تنظیم بازار هماهنگ کننده دستگاه‌های مرتبط است و به صورت هفتگی توسط همکاران تشکیل می شود و همه اعضای موثر نیز در این راستا حضور دارند.
وزیر صنعت گفت: شب عید و ایام ویژه به دلیل افزایش تقاضا ممکن است در بازار هیجاناتی بوجود بیاید به همین منظور جلسات منظم تری صورت می‌گیرد.
وی ادامه داد: امروز با وزارت جهاد کشاورزی تقسیم کار خوبی انجام دادیم تا منسجم‌تر در جهت معیشت مردم حرکت کنیم.
رزم حسینی افزود: امروز مهمترین مسئولیت در بخش اقتصادی دولت که شامل جهاد کشاورزی به عنوان متولی و تامین کننده امنیت غذایی کشور است و وزارت صنعت به عنوان تامین کننده نهاده‌های دامی صادرات و واردات و بانک مرکزی و دیگر دستگاه‌ها باید در این شرایط جنگ اقتصادی همکاری کنیم تا بتوانیم از این شرایط عبور کنیم.
وزیر صنعت گفت: براساس تقسیم کار انجام شده قرار شد وزارت جهاد کشاورزی نسبت به تامین به موقع مرغ اقدام کند و همکاران ما با استفاده از شبکه توزیع و اصناف اقدام کنند.
به گفته وی، اکنون سه میلیون واحد صنفی، شرکت‌های تعاونی کارکنان، شرکت‌های تعاونی نیروهای مسلح و بسیج اصناف در سراسر کشور فعال هستند و همکاری خوبی شروع کردند تا یک شبکه توزیع خوب مردمی ایجاد شود.
رزم حسینی افزود: امیدواریم که در ماه‌های پیش رو که همین سیاست را دنبال خواهیم کرد به سمت فراوانی کالاها برویم.
وی اضافه کرد: تولیدکنندگان ما باید قادر به افزایش تولید باشند که سیاست‌های ما در جهت تامین مواد اولیه بوده و در بخش قوانین و مقررات، پیش بینی های لازم صورت گرفته است.
وزیر صنعت گفت: امیدواریم روز های پایانی سال و ایام عید را با کمترین هیجانات بازار سپری کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار