پیام نوروزی مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران

تهران(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران به مناسبت آغاز سال 1400 پیامی به فرهنگیان فرهیخته، دانش آموزان عزیز و اولیای محترم شهر تهران صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۱۷۴۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام نوروزی مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران به مناسبت آغاز سال 1400 پیامی به فرهنگیان فرهیخته،دانش آموزان عزیز و اولیای محترم شهر تهران صادر کرد.

متن پیام عبدالرضا فولادوند به شرح زیر است:

یامقلب القلوب و الابصار یامدبرالیل و النهار
یامحول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسنالحال

اکنون که دستان پر نوازش بهار ، طبیعت خفته را از خواب بیدار می سازد، دگر بار قلم آفر ینش با رنگ بازی بر پیکره لوح پاک طبیعت، نگاری دیگر از مظاهر زیبای خلقت را بیان می نماید و زمین و درختان رازهای رنگارنگ و عطرآگین خویش را نثار نگاه و نگار ما می کنند تا در تحولی شگرف نسیم مشک افشان و ترنم بلبلان شیرین بیان را به نظاره بنشینیم و "یامقلب القلوب"گو یان به ستایش آن جمیل بی نظیربه پاخیزیم.

اینجانب فرارسیدن عید سعید نوروز،سرآغاز فصل زیبای بهار را به همه هموطنان عزیز بویژه خانواده معزز شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران، فرهنگیان بزرگوار و دانش‌آموزان عزیز، این آینده‌سازان میهن اسلامی‌ واولیای محترم تبریک عرض می نمایم؛ به امید آنکه به فضل الهی ملت غیور ایران، سالی پرنشاط و سرشار از برکات و نعمات الهی در پیش داشته باشند و فصل جدیدی از موفقیت‌های شکوهمند خویش را در عرصه‌های تربیتی، علمی و فناوری بگشایند.
امیدوارم به یاری خداوند مستعان در ظل توجهات حضرت مهدی موعود(عج) و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری حضرت آیت اللّه خامنه ای (مدظله العالی ) همواره سربلند و پیروز باشید.

عبدالرضا فولادوند - نوروز 1400

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار