مدیر دبیرستان مهدیه آموزش و پرورش ناحیه یک ری:

مدرسه محلی برای رشد فردی و اجتماعی است

شهرری(پانا) - مراسم تقدیر از دانش‌آموزان ممتاز آموزشی و برگزیدگان مسابقات فرهنگی و هنری، مسابقات قرآن، عترت و نماز در دبیرستان مهدیه آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۷۱۳۹۲
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه محلی برای رشد فردی و اجتماعی  است

نرجس نیک‌پور مهربانی، مدیر دبیرستان مهدیه آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در این مراسم اظهار کرد: دانش‌آموزان امروز با افتخارآفرینی و اندیشه متعالی سرمایه‌ای ارزشمند و مهم برای کشور هستند تا در آینده ایران اسلامی نقش داشته باشند و توان خود را در عرصه‌جهانی نشان دهند و به رشد و شکوفایی برسند.

او ادامه داد: تجلیل از دانش‌آموزانی که همواره به دنبال کسب افتخارند ارزشمند و ماندگار است. امیدوار هستیم همه معلمان با نگاهی عمیق آینده‌سازان را حمایت و برای پیشرفت آنان تلاش کنند.

نیک‌پور مهربانی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان سرمایه ارزشمند جامعه هستند افزود: دانش‌آموزان سرمایه‌های اصلی ملی و اجتماعی کشور هستند و آموزش و پرورش برای رشد و موفقیت دانش‌آموزان تلاش می‌کند، اما باید همه در راستای آموزش در کنار دستگاه تعلیم و تربیت قرار گیرند تا جامعه به توسعه همه جانبه برسد.

او با بیان اینکه مدرسه، محل مناسبی برای رشد اجتماعی و فردی دانش‌آموزان است عنوان کرد: مدرسه، محلی است که در آن مسئولان جامعه آموزش می‌بینند و به رشد اجتماعی و فردی می‌رسند.

خبرنگار: شیدا مشهور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار