مناظره دانش آموزان دبیرستانی مناطق 7 و 9

تهران( پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 7 تهران، عدم استفاده از روش های سوفسطاییان(بحث و جدل صرف) در مناظره و بحث توسط دانش آموزان را مهم دانست و براینکه دانش آموزان پیگیر خواسته هایی باشند تا در جامعه مسیر عدالت محوری باشد تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۱۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد
مناظره دانش آموزان دبیرستانی مناطق 7 و 9

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی منطقه ٧، اولین روز مسابقات مناظره از طرف سازمان دانش آموزی شهر تهران با حضور دو تیم دختران و پسران و مربیگری مرضیه وطن دوست، مربی پیشتاز در محل اداره آموزش وپرورش منطقه و در فضای مجازی برگزار شد.

در این مسابقه مناظره با تیم دانش آموزان منطقه 9 با عنوان موافقت و مخالفت حذف کنکور انجام گرفت که دانش آموزان در مدت زمان 20 دقیقه به بحث و ارائه مستدلات در این زمینه پرداختند.

نادیا دواری؛ مدیر منطقه و گیتی ابراهیمی، معاون آموزش ابتدایی از روند مسابقه بازدید به عمل آورده و دواری به این نکته تاکید کرد: در مناظره و بحث لازم است دانش آموزان از روش های سوفسطاییان(بحث وجدل صرف)کاملا برحذر بوده و به دنبال پیگیری خواسته هایی باشند تا در جامعه مسیر عدالت محوری دنبال شود.

وی افزود: تجربه ثابت کرده دانش آموزانی با شرایط سخت در پیگیری مطالبات اجتماعی با قدرت و قوت ظاهر شده و تاثیر گذاری بیشتری در برقراری جریان های عدالت محور دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار