تمجید سایت فدراسیون جهانی ازکاراته ایران؛ آنها قدرت خود را به نمایش گذاشتند

تهران (پانا) - سایت فدراسیون جهانی با انتشاز گزارشی به تمجید از عملکرد تیم ملی کاراته ایران در 2 روز ابتدایی لیگ جهانی کاراته‌وان پرداخت.

کد مطلب: ۱۱۷۱۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد
تمجید سایت فدراسیون جهانی ازکاراته ایران؛ آنها قدرت خود را به نمایش گذاشتند

به گزارش سایت رسمی فدراسیون جهانی کاراته ؛ کاراته‌کاهای ایران در دومین روز از مسابقات لیگ جهانی کاراته‌وان 2021 استانبول با رسیدن 3 کاراته‌کا به فینال قدرت خود را به نمایش گذاشتند و نشان دادند فرم برتر هستند. این مسابقات اولین رویداد بین‌المللی کاراته پس از شیوع همه‌گیر کرونا است که همچنان با موفقیت برگزار می‌شود و بهترین ورزشکاران کاراته جهان در استانبول (ترکیه) برگزاری این رویداد را جشن می‌گیرند.

سجاد گنج‌زاده را باید برنده بزرگ دومین روز ایران دانست که با عملکردی فوق العاده در وزن مثبت 84 کیلوگرم مقابل گوگیتا آرکانیا راه موفقیت ایران را هموار کرد. نایب قهرمان مسابقات جهانی بر مسابقه سلطه داشت و در نهایت با قانونی هانتی به فینال رسید.

او پس از رسیدن به فینال گفت: « پس از یک سال بدون مسابقه، از بازگشت به مسابقات بسیار خوشحالم. البته خوشحالی من بیشتر است زیرا آخرین مسابقات پیش از تعطیلات طولانی مدت برای من خیلی خوب نبودند اما امروز همه چیز تغییر کرد. فکر می‌کنم در اولین دوره لیگ جهانی کاراته‌وان عملکرد بسیار خوبی داشتم و امیدوارم که بتوانم در فینال هم پیروز شوم. »

نتایج مثبت کاراته‌کاهای ایران در رده‌های مرد همچنان ادامه داشت و ذبیح الله پورشب نیز در در منفی 84 کیلوگرم به فینال رسید. او در نیمه نهایی مقابل ایوان کوویچ از کرواسی دارنده عنوان قهرمانی جهان با نتیجه دو بر دو به پیروزی رسید و راهی فینال شد.

در بخش زنان نیز رزیتا علیپور توانست مروه کوبان از ترکیه را شکست دهد و به فینال وزن منفی ۶۱ کیلوگرم برسد، در طرف دیگر نیز جوانا پروکیچ در نیمه نهایی شیما آل سعدی را شکست داد و از فینالی تمام ایرانی جلوگیری کرد تا خودش به فینال صعود کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار