معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان بوشهر:

طرح خواندن با خانواده اجرا می شود

بوشهر(پانا)- معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت با هدف آشنایی بیشتر سوادآموزان با راه‌های مقابله با بیماری کرونا طرح خواندن با خانواده اجرا می شود.

کد مطلب: ۱۱۷۱۰۲۸
لینک کوتاه کپی شد
طرح خواندن با خانواده اجرا می شود

به گزارش روابط عمومی اداره سوادآموزی آموزش و پرورش استان بوشهر سید مجتبی هاشمی، با تشریح برنامه های سوادآموزی برای مقابله با همه گیری کرونا اظهار کرد: با توجه به همه گیر بودن بیماری این بیماری، برای آگاهی بیشتر مخاطبان با نکته های بهداشتی، کتابی با عنوان «کرونا در کمین است»، به صورت رایگان بین سوادآموزان توزیع می شود.

وی افزود: این کتاب از سری کتاب های مناسبتی تولید شده از سوی سازمان نهضت سوادآموزی است که ویژه استفاده در طرح خواندن با خانواده در بین مخاطبان دوره انتقال تدوین شده است.

هاشمی نژاد یادآور شد: «طرح خواندن با خانواده» به‌عنوان یک فعالیت مکمل برای سوادآموزان دوره های سوادآموزی و انتقال با محوریت خانواده در نظر گرفته شده است.

دبیر گروه بهبود کیفیت سوادآموزی ادامه داد: نهضت سوادآموزی به عنوان یک نهاد فرهنگی و آموزشی، به منظور بالا بردن کیفیت خدمات ارائه شده از سوی این دستگاه و همچنین توسعه و تقویت فرهنگ عمومی جامعه، برنامه ها و فعالیت های گسترده ای را در قالب طرح های متنوع و مناسبتی تهیه و اجرا می کند که یکی «خواندن با خانواده» یکی از این طرح ها است.

وی تصریح کرد: سوادآموزان با مشارکت در این طرح، کتاب «کرونا در کمین است» را با سایر اعضای خانواده مطالعه می کنند.

هاشمی‌نژاد اضافه کرد: مطالب این کتاب درباره ویروس کرونا، راه های پیشگیری، تغذیه صحیح در دوران کرونا، گندزدایی و همچنین راه های جلوگیری از ایجاد استرس در این شرایط و به زبان ساده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار