حسینی خبر داد:

ارائه خدمات مشاوره‌ای آنلاین به دانش‌آموزان استثنایی از طریق سامانه ندای همراه

تهران (پانا) -معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی در نشست شورای معاونین سازمان به تشریح امکانات سامانه ندای همراه پرداخت.

کد مطلب: ۱۱۷۰۹۴۳
لینک کوتاه کپی شد
ارائه خدمات مشاوره‌ای آنلاین به دانش‌آموزان استثنایی از طریق سامانه ندای همراه

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی، سید جواد حسینی در این نشست با بیان اینکه سامانه ندای همراه با هدف ارائه خدمات مشاوره‌ای آنلاین به دانش‌آموزان استثنایی به‌ویژه دانش‌آموزان تلفیقی فراگیر و به آدرس neda.csdeo.ir راه‌اندازی شده است گفت: در حال حاضر 16 مشاور زبده کشوری در این سامانه حضور دارند و خدمات مشاوره‌ای آنلاین را به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه به‌ویژه دانش‌آموزان تلفیقی فراگیر ارائه می کنند.

وی افزود: در گام بعدی ظرفیت تمامی مراکز مشاوره خانواده و 800 مشاور این مراکز نیز به سامانه افزوده خواهد شد تا از خدمات مشاوره‌ای آنان در قالب صدای همراه استفاده شود.

معاون وزیر معرفی تمامی مدارس پذیرا و پشتیبان را از دیگر اهداف سامانه ندای همراه دانست و گفت: اطلاعات کامل تمامی مدارس پذیرا و پشتیبان اعم از موقعیت جغرافیایی مدرسه، تعداد دانش‌آموزان تحت پوشش و خدمات قابل‌ارائه توسط مدرسه نیز در سامانه ندای همراه قابل‌مشاهده است.

وی افزود: در این سامانه دستورالعمل‌های مرتبط با مدارس پذیرا و پشتیبان نیز بارگذاری شده است و قابل‌استفاده همه مخاطبین این مدارس است.

حسینی در پایان گفت: تمامی محتواهای آموزشی موردنیاز معلمین، دانش‌آموزان و اولیاء مدارس تلفیقی فراگیر نیز از طریق سامانه ندای همراه قابل دریافت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار