وزارت امور خارجه:

عبور روابط ایران و روسیه از مرزهای ارتباط دو جانبه

تهران (پانا) - بنا بر اعلام وزارت امور خارجه در پرتو اراده رهبران و مقامات عالی ایران و روسیه، همکاری‌های دو کشور در راستای تامین منافع مشترک از مرزهای روابط دوجانبه عبور کرده و وارد کمک به تامین امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی شده و مستحکم‌تر از هر زمان دیگری است.

کد مطلب: ۱۱۷۰۵۸۲
لینک کوتاه کپی شد
عبور روابط ایران و روسیه از مرزهای ارتباط دو جانبه

به گزارش اداره‌کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران صبح امروز جمعه در خصوص بیستمین سالگرد معاهده اساس روابط متقابل و اصول همکاری بین جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه بیانیه‌ای صادر کرد.

در بیانیه وزارت امور خارجه آمده است: بیستمین سالگرد «معاهده اساس روابط متقابل و اصول همکاری بین جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه» مصادف با تبادل پیام رهبران جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه شده است.

وزارت امور خارجه در بیانیه خود تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران به فدراسیون روسیه به عنوان کشور همسایه قدرتمند و دوست خود بر پایه «همکاری و احترام متقابل» می‌نگرد و علاقه‌مند به گسترش بیش از پیش روابط خود با این کشور در همه زمینه‌ها است.

این بیانیه می‌افزاید: در پرتو اراده رهبران و مقامات عالی، همکاری‌های دو کشور در راستای تامین منافع مشترک از مرزهای روابط دوجانبه عبور کرده و وارد کمک به تامین امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی شده و مستحکم‌تر از هر زمان دیگری است.

وزارت امور خارجه یادآور شده است: ایران و روسیه علیه «تحریم‌های ضد بشری و یکجانبه»، «مداخلات غرب در امور دیگر کشورها»، «ممانعت از ایفای نقش عوامل ثالث در روابط خود» و ضرورت «احترام به حقوق بین‌الملل» همبستگی کامل دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار