حجت الاسلام والمسلمین نستوهی:

از آمر به معروف و ناهی از منکر واقعی تمام قد حمایت خواهیم کرد

تبریز(پانا) - حجت الاسلام والمسلمین نستوهی که در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ورزقان سخن می گفت بر نقش آموزش بر آمران به معروف و ناهیان از منکر تاکید کرد و افزود یکی از راه هایی که باید مد نظر ستادهای شهرستانی در جهت ترویج فریضتین باشد مسئله آموزش است که باید در اولویت باشد تا با آن بتوان آمر به معروف  را از اهمیت این کار آگاه کرد و بعد در جامعه بر ترویج فریضتین پرداخت.

کد مطلب: ۱۱۷۰۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد
از آمر به معروف و ناهی از منکر واقعی تمام قد حمایت خواهیم کرد

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان آذربایجان شرقی در ابتدای جلسه ضمن تشکر از این شهرستان که در بحث امر به معروف و نهی از منکر یکی از شهرستانهای تاثیر گذار و فعال ستاد استان است، بر رویکرد جدید ستاد که براساس مطالبه گری و رسانه ای است، پرداخت.

وی در ادامه افزود یکی از راه های جدیدی که در رویکرد جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور مطرح است بحث مطالبه گری است که با راه اندازی ۱۴۰۰ گروه تخصصی جهادی امر به معروف و نهی از منکر در ۱۶ زمینه تخصصی مثلا در بحث های خانواده، محیط زیست، مفاسد اداری و ... در ترویج فریضتین در جامعه تلاش می کنند که ستاد بعد از ثبت نام گروهها اقدام به آموزش و سپس صدور مجوز برای گروه تخصصی جهادی می کند و استان فعالیت خوبی در راستای ترویج فریضتین داشته است.

حجت الاسلام و المسلمین نستوهی در ادامه جلسه بر تشویق آمران به معروف در ادارات تاکید کرد و افزود: مسئولان باید در ادارات از آمران حمایت کنند و آمران نیز باید به دور از اهانت و تهمت باشد و در مقابل آن هم شورای امر به معروف ادارات میتوانند با استفاده از دوره های ضمن خدمت مثل آموزش انتقاد پذیری برای مسئولان و کارکنان ادارات نقش پررنگی را در جهت ترویج هر چه بهتر فریضتین داشته باشند.

در ادامه جلسه حجت الاسلام والمسلمین پورمحمد امام جمعه و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ورزقان با اشاره به روایات قرآن در عمل درست به احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد و افزود: آمر به معروف باید چند شرط را داشته باشد که یکی از این شرایط آشنا به احکام و علم به امر به معروف و نهی از منکر می باشد و باید طوری باشد که به دور از خصومت شخصی باشد تا اثرگذار باشد در غیر اینصورت از ارزش آن کاسته می شود.

در پایان این جلسه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان به پاس قدردانی از تلاشهای شبانه روزی و فداکارانه کادر پزشکی شهرستان با اهدای تندیس ایثار پزشکی از پزشکان حاضر در مبارزه با کرونا تجلیل کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار