مدیر سازمان دانش آموزی منطقه۵:

علی علیه السلام، چراغ راه ما در آموزش به دانش آموزان است

تهران ( پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی منطقه 5 در جلسه گزیده گویی از کتاب « علی از زبان علی » اظهار امیدواری کرد با الگوبرداری از حضرت علی (ع) و به کار بردن این آموزه های ارزشمند در متن زندگی و تدریس خود، بتوان به بهترین نحو، این مفاهیم بلند را به نسل جوان منتقل کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۰۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد
علی علیه السلام، چراغ راه ما در آموزش به دانش آموزان است

طی هفته گذشته، مسابقه کتابخوانی « علی از زبان علی» برمبنای کتابی به همین نام نوشته «جعفر شهیدی»، برای همکاران تربیتی برگزار شد. این مسابقه که با هدف افزایش آگاهی های تاریخی مذهبی و کسب شناخت بیشتر از وجود نورانی حضرت علی علیه السلام، با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، طرح ریزی شده بود، با مشارکت بسیار خوب همکاران و با برگزاری مسابقه آنلاین، به پایان رسید و از بین 120 شرکت کننده 11 نفر از همکاران با بدست آوردن امتیاز کامل حائز رتبه اول شدند.

پس از برگزاری مسابقه، جلسه گزیده گویی از این کتاب در سالن کنفرانس آموزش و پرورش منطقه5، با حضور خدیجه آزاد؛ مدیر سازمان دانش آموزی منطقه5، منیر فخاری؛ کارشناس مسئول واحد فرهنگی هنری منطقه و برگزیدگان مسابقه تشکیل شد و همه برگزیدگان تاثیرگذارترین جمله کتاب را از دیدگاه خود، و یا درسی را که گرفته اند با سایرین در میان گذاشتند. این دوستان در بیانات خود به فضیلت های والای حضرت علی (ع) از جمله صبر آن حضرت در تحمل مصائب برای حفظ دین، شجاعت بی نظیر، اطاعت پذیری بی قید و شرط از دستورات حضرت رسول (ص)، بصیرت در فهم موقعیت ها و شرایط، عدالت پروری و ظلم ستیزی اشاره کردند.

در ادامه جلسه خدیجه آزاد، ضمن تشکر از شرکت گسترده همکاران تربیتی در این مسابقه و تشکر از حضور گرم و صمیمی دوستان برگزیده، بر اهمیت نقش این نوع از برنامه ها در تقویت ایمان و روحیه فردی از منظر شخصی و نقش ویژه این آموزه ها در انتقال مفاهیم عالی و بلند معنوی به نسل جوان، از منظر فعالیت اجتماعی همکاران فرهنگی تاکید کرد.

آزاد افزود: اینکه برای زندگی شخصی خود چه الگویی از علی علیه السلام گرفته ایم، اهمیت کلیدی دارد. چرا که چراغ راه ما در آموزش به دانش آموزان است.

همچنین منیر فخاری، کارشناس مسئول فرهنگی هنری منطقه، ضمن تقدیر از نظرات همه شرکت کنندگان، اینگونه جلسات را از جهت اشتراک گذاری آموخته ها و هم افزایی رشد و بالندگی همکاران با یکدیگر، بسیار مهم دانست و اظهار امیدواری کرد که متن تهیه شده در این جلسه، در اختیار همه همکاران قرار بگیرد، تا مورد استفاده همگانی واقع شود.

در پایان با تقدیم هدایایی از شرکت کنندگان تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار