رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر:

ورزش نماد فتوت، جوانمردی و ارتقاء ارزش‌های انسانی در جامعه است

اسلامشهر (پانا) - آیین تجلیل از روسای هیئت‌های ورزشی شهرستان اسلامشهر با حضور تمامی اعضای شورای اسلامی شهر، رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و روسای هیئت های ورزشی در سالن پارلمان شهری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۷۰۰۶۸
لینک کوتاه کپی شد
ورزش نماد فتوت، جوانمردی و ارتقاء ارزش‌های انسانی در جامعه است

در این مراسم اورینب مسرور رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر، در سخنانی با اشاره به اینکه ورزش به عنوان نماد فتوت، جوانمردی و ارتقاء ارزش‌های انسانی در جامعه اهمیت بسیار دارد، اظهارکرد: قطعا با تقویت ارکان ورزشی هر شهر شاهد افزایش سطح سلامت جسمی و روانی جامعه خواهیم بود که از بسیاری ناهنجاری‌های اجتماعی و بزه جلوگیری می‌کند.

او افزود: در شهر اسلامشهر با تلاش‌های مجموعه اداره ورزش و جوانان و هیأت‌های ورزشی در جهت ارتقاء سطح ورزشی رشته‌های مرتبط باعث شد، که نام اسلامشهر در کشور خوش بدرخشد و امروز وجود قهرمانان مختلف ورزشی در اسلامشهر مایه مباهات و افتخار ماست.

رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر بیان کرد: در این دوره از فعالیت شورای اسلامی شهر اسلامشهر، تمام اعضای شورا، علاوه بر موضوعات عمرانی دغدغه فرهنگی، اجتماعی و خصوصا ورزشی داشتند و مساعدت هرچند ناچیز و یکپارچه در تمام این سنوات گواه این همدلی در مسیر خدمت به شما عزیزان است.

مسرور گفت: اداره ورزش و جوانان اسلامشهر می‌بایست طبق ماده ۸۸ شرایطی را فراهم کنند تا اماکن ورزشی در اختیار هیات قرار گیرد و ورزش‌های قهرمانی همچنان به فعالیت خود ادامه دهند و رویش‌ها و استعدادهای جدید را شناسایی کنند تا مانند گذشته پرچم اسلامشهر به عنوان شهر قهرمان قرآنی و ورزشی درصدر باشد و ماهم در این مسیر از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

او بیان کرد: یکی از موضوعاتی که باعث جنبش و فعالیت ورزشکاران می‌شود، برگزاری مسابقات ورزشی است که با وجود ویروس کرونا مغفول مانده و لازم است این مسابقات با حفظ سلامت ورزشکاران و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

در بخش دیگری از این جلسه، رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی جوانان شورای شهر و سایر اعضاء نیز در سخنانی بر مواردی از جمله توجه به امر ورزش در بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری و حمایت همه جانبه شورای شهر اسلامشهر از ورزش و ورزشکاران تأکید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار