شلیک اشتباه به دختر رهگذر

تهران (پانا) -  فرمانده انتظامی تهران بزرگ جزئیات حادثه مجروح شدن دختری جوان در تعقیب و گریز پلیس با سارقان در بلوار سردار جنگل تهران را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۰۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد
شلیک اشتباه به دختر رهگذر

به‌گزارش ایران، حسین رحیمی صبح دیروز در حاشیه چهل‌ودومین مرحله از طرح رعد در جمع خبرنگاران گفت: چندی پیش همکاران من به سرنشینان یک خودرو مشکوک شده و دستور توقف این خودرو را صادر کردند، اما راننده و سرنشینان این خودرو بدون توجه به دستور ایست پلیس پا به فرار گذاشته و در این حین، تعقیب و گریز در مسیر طولانی میان پلیس و این افراد شکل گرفت. در میانه تعقیب و گریز متهمان که از سارقان سابقه دار بودند اقدام به شلیک گلوله به‌سمت خودروی پلیس کرده و سعی داشتند تا از این طریق از دست پلیس فرار کنند. مأموران پلیس نیز ضمن رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی به ‌سمت خودرو کردند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه در جریان شلیک، گلوله‌ای به یک دخترخانم جوان در محدوده خیابان سردار جنگل اصابت کرد، گفت: این خانم بر اثر شلیک گلوله زخمی شد و بلافاصله عملیات از سوی مأموران ما متوقف شده و امدادرسانی به وی در دستور کار قرار گرفت و ایشان به بیمارستان منتقل شد. طی آخرین بررسی که دوشنبه شب انجام دادیم با اقدامات انجام شده حال ایشان خوب و رو به بهبود است.

رحیمی در ادامه افزود: خانواده این خانم که از ماجرا باخبر شده بودند به بیمارستان مراجعه کردند به‌هر حال در ساعات اولیه نزدیکان و افراد خانواده تحت تأثیر احساسات قرار گرفته و گویا مراجعاتی هم به نگهبان بیمارستان داشتند که این نگهبان با توجه به اینکه اطلاع و اختیاری نداشته نتوانسته آن‌طور که خانواده این فرد انتظار داشتند توقعات آنها را برآورده کند. همین موضوع باعث ایجاد درگیری شد و فیلم‌هایی نیز از این ماجرا در فضای مجازی منتشر شد.

رحیمی با تأکید بر اینکه حفظ سلامت و جان مردم از مهم‌ترین اولویت‌های پلیس است، گفت: به محض اطلاع از این حادثه دستور دادم تا این دختر جوان در بهترین بیمارستان‌ها و تحت نظر بهترین پزشکان تحت درمان قرار گرفته و سلامتی به‌طور کامل به ایشان بازگردد.
رحیمی درباره دستگیری سارقان نیز گفت: تحقیقات و اقدامات پلیس برای دستگیری این افراد در دست انجام است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار