استقبال دانش آموزان کاشمر از جشنواره زیست محیطی

کاشمر (پانا)- دبیر جشنواره محیط زیستی هوای پاک اعلام کرد دانش آموزان شهر کاشمر از جشنواره زیست محیطی هوای پاک استقبال خیلی خوبی کردند.

کد مطلب: ۱۱۶۹۷۵۰
لینک کوتاه کپی شد
استقبال دانش آموزان کاشمر از جشنواره زیست محیطی

علیرضا جمعه‌زاده، دبیر جشنواره زیست محیطی همیاران طبیعت در گفت و گو با پانا گفت: جشنواره محیط زیستی همیاران طبیعت از ۲۹دی ماه یعنی روز هوای پاک آغاز شد و تا ۲۹بهمن ماه ادامه یافت.
وی ادامه داد: همه دانش‌آموزان در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم به صورت غیرحضوری در بستر شاد در۶ رشته نقاشی، عکاسی، شعر، داستان نویسی، خوشنویسی و کاردستی شرکت کردند.

وی افزود: بالغ بر۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره در فضای مجازی انتقال یافت و آثاری که مشخصات نداشتند حذف شدند و آثاری که ۸۰درصد امتیاز را کسب کردند شایسته لوح تقدیر شناخته شدند.
وی گفت: داوری به صورت مکانیزه انجام شد و نتایج آن به صورت لحظه ای در گروه داوران قابل مشاهده بود. هر اثر به طور متوسط ۳بار توسط ۳داور، داوری شد و برخی آثار به دلیل حساسیت تا ۵ بار داوری شدند.
جمعه زاده گفت: از تعداد ۱۵۰۰ اثر دریافتی که ۸۰ درصد امتیاز را کسب کردند، ۱۱۷ اثر برگزیده شدند که در مراسم اختتامیه که قرعه کشی بین ۱۱۷ نفر انجام خواهد شد ۴۰ نفر برنده لوح تقدیر اهدا خواهند شد که لوح تقدیر این عزیزان در کازیوی مدارس قرار می گیرد‌ و ۴۰ نفر برنده علاوه بر لوح تقدیر جایزه هم دریافت خواهند کرد.

جمعه زاده ادامه داد: همچنین تمامی آثار ارسالی دانش آموزان در اولین جشنواره پاک یاران مدارس که به همت اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی(اداره محترم سلامت و تندرستی) و سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد در ۶ رشته داستان نویسی، شعر،نقاشی، عکاسی، پوسترو خوشنویسی، برگزار شد و مورد داوری قرار گرفت و آثار برتر از هر رشته به استان ارسال شد که نتایج آن متعاقباً اعلام خواهدشد.
جمعه‌زاده گفت: در خاتمه جا دارد از عوامل اجرایی که در برگزاری جشنواره که یار و یاور ما بودند تشکر و قدردانی کنیم. از مدیریت آموزش و پرورش، معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش، کارشناس مشاوره و سلامت، اداره محیط زیست شهرستان، کارشناس تغذیه مرکز بهداشت شهرستان و عوامل اجرایی دبستان محیط زیستی شهاب محمد صمیمی موسس آموزشگاه و مدیر آموزشگاه تشکر می‌کنم.

سجاد ناصر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار