نشاط و شادی دانش آموزان با تاکید بر شش ساحت تربیتی امکان پذیر است

تهران (پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه چهار در چهارمین جلسه کار گروه سفیران سلامت شهر تهران مهمترین عامل نشاط و شادی دانش آموزان را تاکید برآموزش شش ساحت تربیتی دانست.

کد مطلب: ۱۱۶۹۵۹۱
لینک کوتاه کپی شد
نشاط و شادی دانش آموزان  با  تاکید بر شش ساحت تربیتی  امکان پذیر است

در ابتدای جلسه علی گلشن ضمن خیر مقدم به مهمانان و تسلیت شهادت امام موسی کاظم (ع) و تبریک روز جهانی زن به همه بانوان ایرانی و با تقدیر از تمام همکاران فعال عرصهسلامت مدارس، بر ایمنی و شادی در مدارس تاکید کرد و افزود: یکی از مصادیق ایمنی، ایمنی سلامت است که برای ارتفاء آن باید اهتمام لازم در مدارس صورت پذیرد.

جلسه کار گروه سفیران با حضور منصور؛ رئیس اداره سلامت و تندرستی شهر تهران و کارشناسان سلامت مناطق مختلف شهر به میزبانی منطقه چهار برگزارشد.

این جلسه هم اندیشی، با حضور کارشناسان سلامت و تندرستی مناطق مختلف و گلشن معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۴ و فاطمه باقریان؛ کارشناس مسئول سلامت یشگیری از آسیب های اجتماعی منطقه، به میزبانی منطقه ۴ تحت عنوان کارگروه سفیران سلامت در سالن اندیشکده برگزار شد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۴ با اشاره به اینکه شش ساحت تربیتی، مهمترین عامل در پرورش و آموزش دانش آموزان است گفت: ایجاد نشاط و شادی در مدارس می تواند راه گشای جذب بسیاری از دانش آموزان باشد.

در ادامه جلسه سیف؛ رئیس اداره سلامت و تندرستی شهر تهران گفت: اولویت امروز جامعه ما سلامت جسم و روان است، باید هماهنگ باهم حرکت کنند و اگر نقصانی در هر یک به وجود آید باعث آسیب به دیگری خواهد شد.

باقریان همچنین در ادامه به معضلات و مشکلات دانش آموزان در منطقه اشاره کرد و گفت: همکاران در ایام کرونا با تلاش مضاعف در مسابقات و در پیشگیری و بهداشت دانش آموزان نقش بسزایی داشتند.

در پایان جلسه دو نفر از مراقبان سلامت منطقه ۴ ؛ فتوحی و رساییمنش به نمایندگی از طرف سایر مراقبان در جلسه حضور داشتند و به بیان نظرات و مشکلاتی که مراقبان مدارس با آن مواجه هستند، پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار