حمیدی: سلامت دانش‌آموزان در اولویت است

بهارستان2(پانا)- معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در مراسم افتتاحیه پروژه‌های ورزشی درون مدرسه‌ای که با حضورمدیرکل آموزش و پرورش و رئیس فدراسیون دانش‌آموزی ورئیس اداره آموزش و پرورش بهارستان دو برگزار شد، بر اهمیت سلامت فیزیکی و روانی دانش‌آموزان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۹۵۷۳
لینک کوتاه کپی شد
حمیدی: سلامت دانش‌آموزان در اولویت است

مهرزاد حمیدی با بیان این که سلامت دانش‌آموزان در درجه اول اهمیت است و بعد از آن سواد خواندن و نوشتن اهمیت دارد، گفت: افراد شرکت کننده در این پروژه ورزشی و دیگر خلاقان با ایده‌های کارآمد خود باعث ایجاد جرقه‌ای در ذهن ما می‌شوند که ما جشنواره خلاقیت معلم را در کل کشور اجرا کنیم.

حمیدی اظهار کرد: کارهای انجام شده توسط ما ترجمه علمی سند تحول است و بنابر گفته‌های موجود در سند تحول ما در مدرسه باید ویژگی‌ها و استعدادهای دانش‌آموزان را هدف بگیریم و ارتقا دهیم و در کنار درس و آموزش باید سواد حرکتی به دانش‌آموزان آموزش داده شود. بچه‌ها اگر در این راه تعلیم ببینند می‌توانند در این راه قدم بردارند.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: به علت مجازی بودن درس و آموزش و استفاده زیاد از تلفن همراه و تلوزیون و اینترنت و فضای ناکافی در خانه دانش‌آموزان و جوانان امروز کشور دچار کم‌تحرکی شدند که باید برای رفع این مشکل تلاش کرد.

حمیدی گفت: ما باید جوانان و نوجوانان توانمند و حاضرگرا داشته باشیم که از امنیت کشور دفاع کنند و باعث پیشرفت ما شوند، دانش‌آموزان امید آینده کشور ما هستند و باید به آنها جمع‌گرایی و کارگروهی آموزش دهیم.

در این مراسم از خلاقیت های ورزشی معلمان بازدید و بررسی شد و حرکات نمایشی ورزشی توسط دانش‌آموزان اجرا شد.

خبرنگار دانش‌آموز: زکیه فعله‌گری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار