آغاز به کار دبیرخانه کشوری دریافت آثار بیست و یکمین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری

تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش از آغاز به کار دبیرخانه کشوری دریافت آثار بیست و یکمین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۹۴۸۵
لینک کوتاه کپی شد
آغاز به کار دبیرخانه کشوری دریافت آثار بیست و یکمین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، علی رمضانی، مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش با اعلام این خبر گفت: پس از به صدا درآمدن «زنگ مهر» در ابتدای سال تحصیلی جاری، توسط رئیس جمهور محترم و تعیین سؤال ملی پرسش مهر با موضوع: فرزندانم! برای مقابله با ویروس کرونا، چگونه باید به اعضای خانواده خود، همکلاسی ها، مدرسه و دوستان یاری و کمک کنیم»بخشنامه شرکت در این جشنواره به مدارس سراسر کشور ابلاغ شد.

وی با اشاره به اینکه علی‌رغم عدم تشکیل مدارس به شکل حضوری و برگزاری کلاس ها به صورت آنلاین، دانش آموزان و فرهنگیان سراسر کشور از این فراخوان استقبال بی نظیری نموده اند، گفت: در فراخوان امسال بالغ بر 647/529/2 نفر- رشته در این جشنواره شرکت کرده اند.

رمضانی افزود: از امروز آثار برگزیده استانها که در مرحله مدرسه، منطقه و استان داوری شده‌اند به دبیرخانه کشوری ارسال خواهند شد و پس از آماده شدن دراختیار داوران مرحله کشوری قرار خواهند گرفت تا برگزیدگان این جشنواره در مرحله کشوری نیز مشخص شوند.

وی گفت: دبیرخانه دریافت آثار مرحله کشوری فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری، به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران و با محوریت کانون فرهنگی تربیتی شهید مفتح تهران از تاریخ 17 تا 20 اسفند 1399 فعالیت خواهد کرد.

گفتنی است، این فراخوان در بیش از 20 رشته و گرایش برای دانش آموزان و معلمان به صورت مجزا طراحی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار