دانش‌آموزان در کلاس‌های درس حاضر می‌شوند

کرمانشاه(پانا)- در صورت تصمیم ستاد استانی کرونا و وجود شرایط مناسب دانش‌آموزان بعد از تعطیلات نوروز در کلاس‌های درس حاضر می‌شوند.

کد مطلب: ۱۱۶۸۸۸۶
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان در کلاس‌های درس حاضر می‌شوند

مجید یزدان‌پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان در جلسه ستاد کرونا که با هدف بازگشایی احتمالی مدارس بعد از تعطیلات نوروز با نظر و تصمیم ستاد استانی کرونا تشکیل شد گفت: تمهیدات لازم برای بازگشایی احتمالی مدارس با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی انجام شده است.

یزدان‌پناه با تاکید بر این‌که نظارت‌ها بر مدارس هم‌چنان ادامه دارد، افزود: در حال حاضر همه مدارس استان باز است و حضور مدیر و عوامل اجرایی برای پاسخگویی به دانش‌آموزان و والدین الزامی است.

وی با اشاره به مصوبه مجلس شورای اسلامی در خصوص تعیین وضعیت استخدامی معلمان کشور و 1300 معلم حق‌التدریس، پیش‌دبستانی و آموزش‌یاران نهضت‌سوادآموزی در استان گفت: تا کنون برای یک هزار و 145 نفر مجوز‌های لازم برای استخدام اخذ شده‌است که در حال گذراندن دوره‌های آموزشی دانشگاه فرهنگیان هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به این‌که امسال 60 هزار نفر در طرح آجربه‌آجر برای مشارکت در مدرسه‌سازی شرکت کرده‌اند اظهار کرد: کرمانشاه رتبه سوم کشور را در این طرح بعد از استان‌های خوزستان و گیلان کسب کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار