درختکاری دانش آموزان زاهدانی موفق در طرح کوچ

زاهدان (پانا) - دانش آموزانی که در طرح کنترل وزن و چاقی موفق به رسیدن به وزن ایده‌آل شدند امروز به صورت نمادین در مراسم درختکاری که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان برگزار شد، به غرس یک اصله نهال پرداختند.

کد مطلب: ۱۱۶۸۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد
درختکاری دانش آموزان زاهدانی موفق در طرح کوچ

محمدالیاس انصاری نیا در مراسم نمادین کاشت درخت توسط دانش آموزان موفق در کنترل وزن و چاقی افزود: طرح کوچ یکی از 25 بسته تحولی وزارت آموزش و پرورش است که با رویکرد ترویج سبک زندگی فعال و سالم و با شعار «دانش آموز سالم، مدرسه سالم، جامعه سالم» از ابتدای سال تحصیلی جاری در همه مدارس استان در حال انجام است.

وی افزود: غربالگری و تعیین شاخص توده‌ بدنی، کاهش سه درصدی تعداد دانش‌آموزان چاق و بهبود وضعیت جسمانی دانش‌آموزان از اهداف اصلی اجرای طرح «کوچ» است.

به گفته وی افزایش دانش و بهبود نگرش و کمک به دانش آموزان در مدیریت وزن و داشتن سبک زندگی فعال و سالم از دیگر اهداف اجرای این طرح در سطح مدارس است که حدود 800 هزار دانش آموز در سراسر استان را تحت پوشش قرار می دهد.

انصاری خاطر نشان کرد: دانش آموزانی که موفق به کاهش وزن شده اند، به مناسبت روز درختکاری ضمن غرس یک اصله نهال به عنوان نماد موفقیت، احکام موفقیت در مدیریت وزن و کنترل چاقی را دریافت می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار