در جریان بررسی بخش هزینهای لایحه بودجه سال ۱۴۰۰؛
نحوه هزینهکرد درآمدهای تبلیغات پخش مسابقات ورزشی
۳۰ درصد وزارت ورزش؛ ۷۰ درصد صدا و سیما
تهران ( پانا)-نمایندگان مجلس وزارت ورزش و جوانان را مکلف کردند که ۳۰ درصد منابع حاصل از تبلیغات پخش مسابقات ورزشی را به وزارت ورزش و جوانان برای کمک به فدراسیون های ورزشی اختصاص دهند.
![نحوه هزینهکرد درآمدهای تبلیغات پخش مسابقات ورزشی](https://cdn.pana.ir/thumbnail/MTFkMjA4tNVO/gjzVaZ-S_20YtK6_oleWnZi7LTjceVfkf-tEjQhhSgVYJkTSbMZ4IZicyAcgRMj-WWFHy9iIp1lNx8-qtxRZcN02dEbH-ZTHIAeWXW0LG7QsAIKXaKdntA,,/MTFkMjA4tNVO.jpg)
به گزارش خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی نوبت دوم امروز (سهشنبه، 12اسفندماه) مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی بخش هزینهای لایحه بودجه سال 1400، با بند ک تبصره 9 ماده واحده این لایحه موافقت کردند.
در بند ک تبصره 9 ماده واحده این لایحه آمده است: به استناد بند (پ) ماده (92) قانون برنامه ششم توسعه، وزارت ورزش و جوانان و سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مکلفند درآمدهای تبلیغاتی ناشی از پخش مسابقات ورزشی را به ردیف درآمدی شماره 140184 نزد خزانهداری کل کشور واریز نمایند. وجوه واریزی از محل ردیف 49-530000 مندرج در جدول شماره (9) این قانون به نسبت سی درصد (30%) در اختیار وزارت ورزش و جوانان (برای کمک به فدراسیونهای مربوطه) و هفتاد درصد (70%) در اختیار سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران قرار میگیرد.
ارسال دیدگاه