افتتاح بزرگترین رویداد ورزشی غیرحضوری دانش‌آموزان کشور در البرز

تهران (پانا) - آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی غیرحضوری دانش‌آموزان باحضور رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور در باشگاه پیشکسوتان آموزش و پرورش استان البرز شهرستان کرج و در بستر شبکه مجازی شاد برگزار شد،

کد مطلب: ۱۱۶۷۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح بزرگترین رویداد ورزشی غیرحضوری دانش‌آموزان کشور در البرز

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان البرز، رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور در آیین افتتاحیه این دوره از مسابقات که در باشگاه پیشکسوتان آموزش و پرورش استان البرز شهرستان کرج و در بستر شبکه مجازی "شاد" برگزار شد، گفت: بزرگترین رویداد ورزشی غیرحضوری دانش‌آموزی کشور در استان البرز برگزار می شود.در این دوره از مسابقات دانش آموزان پسر در دوره های تحصیلی اول و دوم متوسطه شرکت می کنند.

حسین بابویی بعد از ظهر دوشنبه در آیین سی و هفتمین دوره افتتاحیه مسابقات فوتسال و طناب‌زنی غیرحضوری دانش‌آموزان سراسر کشور که در باشگاه پیشکسوتان مهرشهر کرج برگزار شد، اظهار کرد: خرسندیم که چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی را پشت سر گذراندیم و امیدواریم برای بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب ره پویان شایسته‌ای باشیم.

وی با بیان اینکه از اداره‌کل آموزش و پرورش استان البرز به خاطر میزبانی مسابقات فوتسال و طناب‌زنی قدردانی می‌کنم، تصریح کرد: طی یک سال گذشته این ویروس منحوس که وارد دنیا شد و روی کره خاکی آمد اتفاقات عجیب و غریبی را رقم زد.

رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور با بیان اینکه هیچ‌گاه تصور نمی‌کردیم مدارس ما بیش از یک سال تعطیل و خالی از دانش‌آموزان باشد، ادامه داد: کرونا مسابقات درس تربیت‌بدنی، فعالیت‌های فوق‌برنامه، ورزشگاه‌ها و استخرها را به تعطیلی کشاند.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش به جهت لطف خدا و برخورداری از همکاران معلمان و مدیران فهیم، متعهد و توانمند استانی در مناطق توانست بستر آموزش را در فضای مجازی فراهم کند و امروز نیز در بستر شبکه شاد این برنامه‌ها مشاهده می‌شود.

ظرفیت بالای شبکه شاد

بابویی گفت: امروز میلیون‌ها نفر دانش‌آموز در بستر شبکه شاد این افتتاحیه را مشاهده کردند و این امکاناتی است که در کنار این ویروس منحوس فرصت‌هایی برای سیستم تربیتی و آموزشی فراهم شد.

رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور اظهار کرد: در اوایل شیوع ویروس کرونا حوزه تربیتی و فعالیت‌های ورزشی در حوزه معاونت تربیت و سلامت شامل دفتر تربیت‌بدنی و فدراسیون ورزش دانش‌آموزی بلافاصله از ظرفیت صدا و سیما و شبکه آموزش استفاده و کلاس‌ها و آموزش‌ها برگزار شد و هم‌زمان اقدامات لازم برای تولید محتوا صورت گرفت.

وی با بیان اینکه در بیش از ۱۰ بسته ورزشی تولید محتوا صورت گرفت، تصریح کرد: وزارت آموزش پرورش و حوزه معاونت تربیت‌بدنی و سلامت در سه سطح مبتدی، نیمه مبتدی و پیشرفته با به‌کارگیری بهترین مربیان و مدرسان آموزش‌های جلسه به جلسه برگزار کردند.

با بویی بیان کرد: در شبکه شاد این محتوا بارگذاری می‌شود و در کنار لطماتی که ویروس کرونا وارد کرد فرصت‌ها به وجود آمد.

وی خاطرنشان کرد: هم‌زمان با طراحی تولید محتوا مسابقات به سمت مجازی سوق داده شدند و در ۱۰ رشته ورزشی کشوری فوتسال، بسکتبال، طناب زنی، کاراته، تکواندو … با کمک متخصصین و مربیان مجرب طراحی و آموزش داده شد.

شرکت بیش از ۱۴۰۰ دانش‌آموز در مسابقات فوتسال و طناب‌زنی غیرحضوری

رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور با بیان اینکه سه ماه در فدراسیون کار تیمی صورت گرفت، گفت: امروز ما شاهدیم با افتخار یک هزار و ۴۸۶ نفر دانش‌آموز و همکار در قالب ۱۲۶ تیم متوسطه اول و دوم ما به مناسبت سالگرد انقلاب اسلامی در این مسابقه شرکت کردند و این استقبال بی‌نظیر بود.

وی ادامه داد: امروز آموزش و پرورش به دلیل وجود معلمان متعهد در سراسر کشور بزرگ‌ترین و فراگیرترین رویداد ورزشی کشور در قالب فوتسال و طناب زنی به صورت مجازی دانش‌آموزی برگزار شد.

بابویی با بیان اینکه ویروس کرونا اولین لطمه را به حوزه سلامت مردم وارد کرد، تصریح کرد: یکی از ابزارهایی که سلامت مردم دنیا و کشور ما را تضمین می‌کرد ورزشگاه و مسابقات ورزشی بودند که تعطیل شدند اما این امکان توسط معلمان همکاران فدراسیون ورزش دانش‌آموزی به خوبی فراهم شد.

وی متذکر شد: به توانمندی معلمان سراسر کشور افتخار می‌کنم و از دانش‌آموزان که در طول این یک سال تلاش داشتند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار