رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان خبر داد:

مسابقه بزرگ«عیدی برای همه» در استان سمنان برگزار می‌شود

سمنان (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان خبر داد که مسابقه بزرگ«عیدی برای همه» به مناسبت 14 اسفند ماه روز احسان و نیکوکاری، ویژه استان سمنان برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۱۶۷۶۴۹
لینک کوتاه کپی شد
مسابقه بزرگ«عیدی برای همه» در استان سمنان برگزار می‌شود

اسحاق اکبری در گفت و گو با پانا، با بیان اینکه این مسابقه در قالب های نقاشی ویژه مقطع تحصیلی ابتدایی و لباهنگ ویژه مقطع متوسطه دوره اول و دوم به صورت جداگانه برگزار می شود، گفت: ترویج فرهنگ انفاق و احسان در جامعه، مقدمه خدمت رسانی بیشتر به ولی نعمتان جامعه اسلامی است.

وی، با اشاره به هدف از برگزاری این مسابقه، افزایش مشکلات ایتام و محرومان به دلیل شیوع ویروس کرونا را یادآور شد و افزود: با توجه به اینکه افراد بی بضاعت در شب عید، چشم انتظار کمک هستند باید همه با هم برای تأمین نیازهای ضروری و سبد حمایتی و معیشتی آنها تلاش کنیم.

رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان، با عنوان این مطلب که نگاه هنری به موضوعاتی از قبیل احسان و نیکوکاری می تواند بیشتر تاثیرگذار باشد، خاطرنشان کرد: کلیه دانش آموزان و پیشتازان عزیز می توانند به عنوان شرکت کننده، استعدادهای خود را در این مسابقه ارائه و در معرض دید دیگر مخاطبان قرار دهند.

اکبری خاطرنشان کرد: دانش آموزان می توانند حداکثر تا 20 ام اسفندماه 99، اثر خود را در رشته های نقاشی ویژه مقطع تحصیلی ابتدایی و رشته لباهنگ ویژه مقطع متوسطه دوره اول و دوم با موضوع بخشندگی و کمک به دیگران برای ما ارسال کنند.

وی، با اشاره به اینکه دانش آموزان مقطع متوسطه دوره اول و دوم، برای تهیه لباهنگ باید از آهنگ جشن نیکوکاری با صدای محمد گلریز استفاده کنند، یادآور شد: دقت شود که حجم فیلم‌ها و کلیپ های ارسالی حداکثر 30 مگابایت در نظر گرفته شود. ضمنا کلیه آثار ارسالی اگر با علائم تشکیلاتی همچون ارائه منش های تشکیلاتی، فریادهای شادی و ... همراه باشد، امتیاز مثبت برای آنها لحاظ می شود.

رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان در پایان خاطرنشان کرد: کلیه آثار قابل برگزیده، در کانال و سایت خبرگزاری پانا استان سمنان منتشر شده و به نفرات برتر نیز جوایزی اهدا می شود.

گفتنی است؛ شرکت کنندگان موظف هستند در توضیح آثار ارسالی، ضمن معرفی خود (ذکر نام شخص به همراه نام مدرسه، شهرستان و شماره تماس) این جمله را ذکر کنند من این ویدئو را برای مسابقه دانش آموزی«عیدی برای همه»، به آیدی 98PanaSemnan@ در پیام رسان شاد ارسال کرده و انتشار آن بلامانع است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار