تداوم جدی اقدامات پیشگیری از کرونا

ملارد(پانا)-اقدامات جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا در مراکز تحت نظارت بهزیستی تشدید می شود.

کد مطلب: ۱۱۶۷۴۲۷
لینک کوتاه کپی شد
تداوم جدی اقدامات پیشگیری از کرونا

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود خادم ضمن قدردانی از تلاشهای مدیران و پرسنل مراکز غیردولتی در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا گفت: از آغاز بیماری کرونا تمامی مراکز تحت نظارت این اداره در شهرستان ملارد به حالت آماده باش در آمده بود و کماکان این شرایط ادامه دارد.

خادم افزود: رعایت اصول بهداشتی و نیز نظارت کارشناسان حوزه‌های تخصصی در کنار مسئول مدیریت عملکرد موجب شده شیوع این بیماری در مراکز بخوبی تحت کنترل بوده و در صورت بروز نیز به موقع اقدام کنند.

این مسئول با بیان اهمیت آموزش و آگاه‌سازی مردم به ویژه آموزش غیرحضوری و به صورت مجازی، گفت: از دیگر اقدامات صورت گرفته که بصورت مدام تکرار می‌شود می توان به تب سنجی همکاران و مودیان در ورودی ستاد و مراکز زیرمجموعه، ضدعفونی ستاد اداره و مراکز بصورت روزانه، نصب بنر آگاه‌سازی کنترل و پیشگیری، تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی، توزیع اقلام بهداشتی جهت جامعه هدف، توزیع اقلام بهداشتی جهت کودکان کار، پرداخت کمک هزینه کرونا به مددجویان دارای پرونده که شغلشان دچار آسیب شده، اجرای طرح آمبلیوپی با رعایت شیوه‌نامه‌ها با توجه به ضرورت معاینه چشم کودکان زیر شش سال همین‌طور اجرای طرح شنوایی سنجی و ... اشاره کرد.

خادم در ادامه ضمن تأکید بر توزیع بسته‌های بهداشتی بصورت مکرر گفت: تمامی مددجویان و پرسنل مستقر در مراکز تا پایان نیمه اول سال واکسن آنفولانزا را دریافت کرده‌اند و در تلاش هستیم تا با پیگیری‌های صورت گرفته توسط سازمان به زودی واکسن کرونا را نیز در مراکز توزیع کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار