سازمان دانش آموزی در جشن نیکوکاری فعالانه نفش آفرینی خواهد کرد

هرمزگان(پانا)- رئیس سازمان دانش آموزی هرمزگان اعلام کردسازمان همچون گذشته در جشن نیکوکاری فعالانه و پررنگ نقش آفرینی خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۷۱۱۷
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش آموزی در جشن نیکوکاری فعالانه نفش آفرینی خواهد کرد

اسماعیل خرامیده صبح امروز در نشستی که به منظور هماهنگی و چگونگی برگزاری جشن نیکوکاری با حضور معاون فرهنگی کمیته امداد استان و سایر مسئولان این نهاد در محل دفتر سازمان دانش آموزی هرمزگان برگزار شد، گفت: با‌توجه به شرایط موجود کشور و نیاز مضاعف دانش‌آموزان به اقلام معیشتی و بهداشتی امسال، سازمان دانش آموزی در جشن نیکوکاری با استفاده از تمام توان و ظرفیت خود در ۲۲ شهرستان و منطقه آموزشی فعالانه برنامه‌ریزی و حضور خواهند داشت.

وی با اعلام این مطلب افزود: سازمان دانش آموزی با در اختیار داشتن ظرفیت های متفاوت از جمله دانش آموزان به همراه اولیا استفاده از سامانه های شاد و کانال ها و گروه های مختلفی که در بستر شبکه شاد در سراسر استان ایجاد شده فعالانه در جشن نیکوکاری حضور خواهند داشت.

خرامیده تصریح کرد: دستورالعمل جشن نیکوکاری اوایل اسفند به تمام شهرستانها و مناطق استان ارسال شده و تدابیر لازم در خصوص جمع آوری کمک های دانش آموزان و اولیا صورت گرفته و پیش بینی می شود امسال بیشتر از سالهای دیگر حضور دانش آموزان و اولیا را در جشن نیکوکاری شاهد باشیم.

رئیس سازمان دانش آموزی استان هرمزگان در پایان سخنانش با پیشنهاد برگزاری مسابقه تولید محتوا با عنوان پویش عید برای همه در سراسر استان، نسبت به مشارکت هر چه بیشتر دانش آموزان و اقدامات تبلیغی لازم در این زمینه تاکید کرد.

در ادامه جلسه، زارعی معاون فرهنگی کمیته امداد ضمن قدردانی از همکاری صمیمانه سازمان دانش آموزی استان گفت: با این تعامل و همکاری قطعا حضور دانش‌آموزان در جشن نیکوکاری پررنگ و گسترده خواهد بود و از ارائه پیشنهاد پویش عید برای همه استقبال کرد.

در پایان جلسه همچنین مقرر شد در همین ایام، مرکز نیکوکاری مدادرنگی سازمان دانش‌آموزی استان نیز افتتاح شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار