مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران خبرداد :

اجرای 147 طرح عمرانی در بقاع متبرکه و امامزادگان استان مازندران

خبرگزاری پانا : مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران از اجرای 147 طرح عمرانی در بقاع متبرکه و امامزادگان استان مازندران خبرداد .

کد مطلب: ۱۱۶۶۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ؛ حجت الاسلام ستار علیزاده در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار در گفتگویی با اصحاب رسانه استان با موضوع ضیافت الهی ،یادمان امام زادگان و سی و ششمین دوره مسابقات قران کریم استان با اشاره به اینکه طرحهای عمرانی در دست اجرای اوقاف و امور خیریه استان با اشاره به اینکه طرحهای عمرانی در دستاجرای اوقاف و امورخیریه استان در حوزه بقاع متبرکه و امامزادگان مازندران حدود 40 تا 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است از راه اندازی 3 مجمع خیران مسکن ساز بقعهساز در استان مازندران خبرداد و گفت : 70 وقف جدید سال گذشته در استان شناسایی و ثبت شد .

وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن روز خبرنگار سالگرد شهادت شهید صارمی و دیگر شهدای عرصه رسانه افزود : شهید صارمی به دست افرادی به شهادت رسید که به سلاح منطق و حکمت مجهز نبودند .

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با این اعتقاد که هر روز ،روز خبرنگار است ،خبرنگاری را حرفه ای سخت و طاقت فرسا دانست که تنها می تواند اجر واقعی آن را خداوند متعال جبران کند افزود : وجود خبرنگاران و روزنامه نگاران متعهد و شایسته می تواند ارتقاء و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به همراه آورد .

حجت الاسلام علیزاده از خبرنگاران به عنوان ایثارگران عرصه اطلاع رسانی در جهت اعتلای نظام یاد کرد و یاد آور شد : این عزیزان در سخت ترین شرایط و با کمترین در آمد مالی با جان خود بازی می کنند و اگر خبرنگاران نباشند اطلاع رسانیصورت نمی گیرد و زبان گویای مردم و حلقه اتصال مردم و حلقه اتصال مردم و مسئولان قطع می شود .

وی در ادامه این نشست با اشاره به اجرای موفق طرح ضیافت الهی ماه مبارک امسال در 222 بقعه متبرکه استان تصریح کرد : در 139 بقاع متبرکه برنامه های فرهنگی نیاز ،ترتیل خوانی و جزءخوانی قرآن کریم ،در 74 بقعه تفسیر قرآن و نیز در 217 بقعه متبرکه هم مراسم پرفیض لیالی قدر برگزار شد .

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه اصحاب رسانه موثرترین قشر در ترویج فرهنگ وقف هستند گفت : خبرنگاران می توانند در راستای ترویج گفتمان انقلاب ،فرهنگ وقف را همگانی کنند و متمولین و متمکنین در آمد مشروع را به این سمت سوق دهند .

یاد آور می شود ؛ در پایان در پایان این نشست حجت الاسلام علیزاده از خبرنگاران حوزه اوقاف و امورخیریه از جمله مهدی پورعرب خبرنگار خبرگزاری پانااستان مازندران با اهدای لوح تقدیر قدردانی بعمل آورد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار