سنجش موفقیت مدیران مدارس، فرایند یاددهی و یادگیری و ارتباط موثر با معلمان و اولیا است
تهران(پانا)- مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۹، عنوان کرد امروز بیش از سایر زمان ها نیاز به فهم مشترک از مسائل آموزش و پرورش با اولیاء، ذی نفعان مدارس و سایر عوامل عرصه های اجتماعی وجود دارد. در این راستا گفتگو تنها عامل موثر جهت حل چالش های پیش روی همه برای مسیر آینده نظام تعلیم و تربیت است.
![سنجش موفقیت مدیران مدارس، فرایند یاددهی و یادگیری و ارتباط موثر با معلمان و اولیا است](https://cdn.pana.ir/thumbnail/MTFjYmYx0bTo/gjzVaZ-S_20YtK6_oleWnZi7LTjceVfkf-tEjQhhSgVYJkTSbMZ4IZicyAcgRMj-WWFHy9iIp1lNx8-qtxRZcN02dEbH-ZTHN9FyP04ruSIsAIKXaKdntA,,/MTFjYmYx0bTo.jpg)
به گزارش کارشناسی روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش منطقه ۱۹، پیرو هماهنگی های صورت گرفته، توسلیان مدیر مدرسه هیئت امنایی زمانی و سلطان زاده مدیر شاهد شهید شهریاری با حضور در دفتر هادی حنیف نیا مدیر منطقه با وی دیدار و گفتگو کردند.
در این جلسه مدیران مدارس مذکور با ارائه گزارشی از مجموعه عملکردهای آموزشی و پرورشی مدارس خود در دوران آموزش های مجازی، از زحمات دبیران و عوامل اجرایی این مدارس قدردانی کردند و از نتایج حاصله و موفقیت های این مدارس سخن گفتند.
حنیف نیا، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۹ تهران نیز ضمن خوشامدگویی و قدردانی از زحمات مجموعه عوامل این مدارس گفت: امروز بیش از سایر زمان ها نیازمند فهم مشترک از مسائل آموزش و پرورش با اولیاء و ذینفعان مدارس و سایر عوامل عرصه های اجتماعی هستیم و در این راستا گفت و گو تنها عامل موثر برای حل چالش های پیش روی همه ما برای مسیر آینده نظام تعلیم و تربیت است.
وی افزود: بنابراین می توان گفت که یکی از شاخص های سنجش موفقیت مدیران مدارس در امر راهبری، فرایند یاددهی و یادگیری، ارتباط موثر و هدفمند با معلمان، دانش آموزان و اولیای مدارس و عوامل تاثیرگذار در امر مدرسه است که مهمترین ابزار آن بهره گیری از امر گفت و گو است.
ارسال دیدگاه