مدیرسازمان دانش آموزی خراسان جنوبی خبر داد:

جشن نیکوکاری با رویکرد تامین پوشاک و ملزومات نوروزی دانش آموزان

بیرچند(پانا)- مدیرسازمان دانش آموزی خراسان جنوبی گفت جشن نیکوکاری با رویکرد کمک به افراد نیازمند و تامین پوشاک و ملزومات نوروزی دانش آموزان درفضای مجازی و در بستر شبکه شاد برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۶۶۳۱۱
لینک کوتاه کپی شد
جشن نیکوکاری با رویکرد تامین پوشاک و ملزومات نوروزی دانش آموزان

محمدرضابااطمینان، مدیر سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی، در گفت و گو با پانا گفت: در آستانه سال نو و بهار طبیعت و با عنایت به شرایط موجود در جامعه و شیوع بیماری کرونا، جشن نیکوکاری با رویکرد کمک به افراد نیازمند و تامین پوشاک و ملزومات نوروزی دانش آموزان در فضای مجازی و در بستر شبکه شاد برگزار خواهد شد.
بااطمینان ادامه داد: باتوجه به اینکه به دلیل بیماری کرونا محدودیت حضور دانش‌آموزان عزیز در مدارس وجود دارد و از طرفی توزیع پاکت ویژه جشن نیکوکاری مطابق سنوات گذشته در مدارس مقدور نیست، بنابراین مدیران آموزشگاه‌ها با همکاری معلمان با استفاده از شبکه های آموزشی در اختیار (شاد و..) ضمن اطلاع‌رسانی و تشویق دانش آموزان و اولیاء در این برنامه معنوی و ملی با برگزاری و اجرای مسابقات فرهنگی، نقاشی، دکلمه، دلنوشته و..با موضوع انفاق و نیکوکاری و کمک به دیگران با ارائه برنامه های خلاقانه، زمینه مشارکت حداکثری را فراهم آورند.

بااطمینان افزود: جشن نیکوکاری در پایان سال به منظور تامین اقلام شب عید دانش آموزان در روزهای 13 و 14 و 15 اسفند ماه در کلیه مدارس و دفتر کمیته امداد امام خمینی (ره) و مصلی های نماز جمعه اجرا خواهد شد و تمامی مدارس سطح استان و پایگاه های مراکز نیکوکاری و میادین اصلی شهرها و مصلی نماز جمعه آماده دریافت کمکهای خیران است.

مدیر سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی گفت: به منظور مشارکت در این امر خداپسندانه دانش آموزان و اولیاء آنان می توانند از طریق شماره گیری کددستوری #056*1*8877* در طول شبانه روز کمک های نقدی خود به جشن نیکوکاری را واریزنمایند.

بااطمینان در پایان یادآور شد: دانش آموزان عزیزمان بهترین سفیران نشر حس انسان دوستی در جامعه ما هستند و قطعا در این شرایط و اوضاع اقتصادی با شرکت در جشن نیکوکاری، شادی هایشان را با دیگران تقسیم خواهند کرد.
لازم به ذکر است به صورت همزمان صبح چهارشنبه 13 اسفند زنگ نیکوکاری از طریق فضای مجازی نواخته خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار