شکوهی تاکید کرد
احراز نظام رتبه بندی با تمام جزئیات، ملاکها و شاخصها
تهران (پانا) - مدیرکل سابق آموزش و پرورش ابتدایی کشور به مهمترین شرایط صحیح اجرای رتبه بندی معلمان پرداخت و گفت که نظام رتبه بندی باید با تمام جزئیات، ملاکها و شاخصهای خود تبیین و احراز شود.
![احراز نظام رتبه بندی با تمام جزئیات، ملاکها و شاخصها](https://cdn.pana.ir/thumbnail/MTFjYmNixaGF/gjzVaZ-S_20YtK6_oleWnZi7LTjceVfkf-tEjQhhSgVYJkTSbMZ4IZicyAcgRMj-WWFHy9iIp1lNx8-qtxRZcN02dEbH-ZTHN9FyP04ruSIsAIKXaKdntA,,/MTFjYmNixaGF.jpg)
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادیو گفتوگو، مرتضی شکوهی، مدیرکل سابق آموزش و پرورش ابتدایی کشور در برنامه «گفتگوی علمی» با اشاره به اهمیت رتبه بندی معلمان برای جامعه فرهنگیان گفت: این موضوع به خاطر تأثیری که بر سرنوشت کاری و حقوق و مزایای معلمان و فرهنگیان دارد بسیار مهم و ضروری است.
وی با اشاره به چالش های بحث رتبه بندی معلمان اظهار کرد: چالش نخست اینکه شاید شناخت جامع و کاملی از موضوع رتبه بندی در آموزش و پرورش وجود نداشت از جمله اینکه قرار است چه ابعادی از سرنوشت نظام آموزش و پرورش و معلمان را تحت تاثیر خود قرار دهد.
شکوهی ادامه داد: چالش دوم هم این بود که عده ای رتبه بندی را به ترمیم و افزایش حقوق معلمان گره می زدند و به نقش و تأثیر این کار در بهبود کیفیت نظام تعلیم و تربیت توجه کمتری می کردند.
مدیرکل سابق آموزش و پرورش ابتدایی کشور به مهمترین شرایط صحیح اجرای رتبه بندی معلمان پرداخت و گفت: نظام رتبه بندی باید با تمام جزئیات و ملاکها و شاخص های خود تبیین و احراز شود.
شکوهی گفت: ارتقای کیفیت نظام آموزش و پرورش نیازمند سرمایه گذاری عظیم در حوزه توانمندسازی نیروی انسانی است.
ارسال دیدگاه