جانشین ستاد مقابله با کرونا در گیلان خبر داد:

اعمال محدودیت تردد شبانه در شهرهای نارنجی، زرد و آبی گیلان

رشت (پانا) - جانشین ستاد مقابله با کرونا در گیلان، با بیان اینکه سه استان شمالی گیلان، مازندران و گلستان در ایام تعطیلات چند روزه نوروزی با محدودیت تردد مواجه هستند، گفت محدودیت تردد شبانه در کلیه شهرهای قرمز، نارنجی، زرد و آبی گیلان نیز از ساعت ۲۱ تا سه بامداد اعمال خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۶۵۷۰۷
لینک کوتاه کپی شد
اعمال محدودیت تردد شبانه در شهرهای نارنجی، زرد و آبی گیلان

به گزارش ایسنا، محمود قاسم نژاد، با اشاره به تصمیمات سخت گیرانه ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا در وضعیت حاد بیماری، اظهار کرد: در وضعیت های نارنجی و قرمز با اعمال محدودیت در تردد و مشاغل و ادارات مواجه هستیم.

وی ستاد استانی را تابع ستاد ملی مقابله با کرونا دانست و افزود: در آستانه تعطیلات ۱۳ رجب، اعیاد شعبان و عید نوروز هستیم، بنابراین قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا موظف شده برای سفرهای پیش رو دستورالعمل های مناسب را تهیه و ابلاغ کند و این دستورالعمل ها از هفته آینده در سراسر کشور قابلیت اجرایی دارد.

جانشین ستاد مقابله با کرونا در گیلان با بیان اینکه آزمون های استخدامی دستگاه ها با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار خواهند شد، گفت: اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی بر مراکز خرید عیدانه کنترل شدید داشته باشد.

وی از لغو مراسم معنوی اعتکاف در ماه رجب خبر داد و خاطرنشان کرد: به واسطه حضور خیل عظیمی از دین داران در مساجد و طولانی بودن زمان حضور در محیط های بسته، با تصمیم ستاد ملی کرونا امسال اعتکاف نخواهیم داشت.

قاسم نژاد در گفت و گو با خبر شبکه باران با بیان اینکه سه استان شمالی گیلان، مازندران و گلستان در کنار شهرهای مسافرپذیر همچون مشهد، اصفهان و شیراز، بندرعباس، بوشهر، کیش و قشم در ایام تعطیلات چند روزه نوروزی با محدودیت تردد مواجه هستند، گفت: شهرهای زرد استان گیلان نیز محدودیت تردد دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان، ورود به شهرهای شمالی را همراه با محدودیت تردد دانست و یادآور شد: محدودیت تردد شبانه در کلیه شهرهای قرمز، نارنجی، زرد و آبی گیلان نیز از ساعت ۲۱ تا سه بامداد اعمال خواهد شد؛ البته در حال حاضر شهر قرمز نداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار