خوئینی: هر کس در پیشگیری از کرونا تلاش می‌کند، مدافع و سفیر سلامت است

تهران(پانا)- آموزش نوجوانان سالم و سفیران سلامت و همچنین رسیدگی به ایمنی و بهداشت مدارس از اولویت های حوزه پرورشی در پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا است.

کد مطلب: ۱۱۶۵۴۳۹
لینک کوتاه کپی شد
خوئینی: هر کس در پیشگیری از کرونا تلاش می‌کند، مدافع و سفیر سلامت است

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش و پرورش منطقه15، وبینار آموزشی مراقبت و پیشگیری از کرونا ویروس، با حضور فاطمه موسی خوئینی معاون پرورشی و تربیت بدنی، اعظم طبائی کارشناس مسئول سلامت و پیشگیری منطقه و قنبری کارشناس مبارزه با بیماریهای شبکه بهداشت و درمان شهر ری به صورت لایو(پخش زنده ) در سامانه شاد، گروه مراقبین و رابطین سلامت برگزار شد.

فاطمه موسی خوئینی معاون پرورشی و تربیت بدنی ضمن تبریک ایام ماه رجب و آماده شدن برای ورود به ماه مبارک رمضان و تشکر و قدر دانی از مراقبین و رابطین سلامت، اطلاعات جامع و آموزنده‌ای در ارتباط با ویروس کرونا ارائه و با پاسخگویی به سؤالات مراقبین و رابطین سلامت، درباره آخرین یافته‌ها و دستاوردهای مقابله با کرونا، واکسن و تحقیقات صورت‌گرفته در ارتباط با ویروس کرونا، مطالب ارزنده‌ای مطرح کرد و گفت هر کس که به نوعی در حوزه پیشگیری از ابتلا به کرونا در حال تلاش و خدمت و اطلاع رسانی است، مدافع و سفیر سلامت است.
در ادامه اعظم طبائی کارشناس مسئول سلامت و پیشگیری ، ضمن تشکر از حضور همکاران در جلسه، بر رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس تاکید کرد و گفت: با توجه به بخشنامه های ارسالی پیرامون جشنواره نوجوان سالم و سفیران سلامت تلاش و کوشش شود که آثار دانش آموزان در زمان مشخص شده به کارشناسی مربوطه ارجاع شود.
وی همچنین بر بارگذاری به موقع اطلاعات طرح کوچ در سامانه، تجهیز اتاق بهداشت، رسیدگی به ایمنی مدارس و بازدید از پایگاه های تغذیه و ارزیابی آنها، به نکات مهمی اشاره کرد.
در این جلسه قنبری، کارشناس مبارزه با بیماریهای شبکه بهداشت و درمان شهر ری ضمن تعریف جامعی از ویروس کووید19در خصوص راه های انتقال بیماری از شخصی به شخص دیگر، روش تشخیص راه های پیشگیری از ابتلا به بیماری در افراد را توضیح داد.
شایان ذکر است در پایان جلسه کارشناس مبارزه با بیماری های شبکه بهداشت شهر ری، از ضدعفونی سطوح جهت پیشگیری از بیماری مطالبی ارائه کرد و درخصوص تست prc و رپید توضیحاتی بیان کرد و به سوالات مراقبین و رابطین سلامت پاسخ داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار