بسیج فرهنگیان ماموریت های مشترکی با معاونت پرورشی و فرهنگی دارد

بوشهر(پانا)_معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهرگفت  معاونت پرورشی و بسیج فرهنگیان ماموریت های مشترک زیادی دارند که با تعامل و همدلی این دو مجموعه ، بحمد الله این ماموریت های مشترک بخوبی در حال اجرا است.

کد مطلب: ۱۱۶۴۶۱۰
لینک کوتاه کپی شد
بسیج فرهنگیان ماموریت های مشترکی با معاونت پرورشی و فرهنگی دارد

به گزارش پانا ، علی موحدی در گردهمایی فصلی مدیران کانونهای بسیج فرهنگیان سراسر استان بوشهر ضمن عرض‌ تبریک وتهنیت هشتم اسفند سالروز تاسیس نهاد مقدس امورتربیتی و با گرامیداشت یاد وخاطره معماران بزرگ تعلیم وتربیت شهیدان رجایی وباهنر اظهار کرد : معاونت پرورشی و بسیج فرهنگیان ماموریت های مشترک زیادی دارند که با تعامل و همدلی این دو مجموعه ، بحمد الله این ماموریت های مشترک بخوبی در حال اجرا است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود : برگزاری یادواره‌های شهدا با عنوان لاله های روشن ، پویش لبخند رضایت ، اردوهای راهیان نور ، مواسات وهمدلی از جمله ماموریت های مشترک این دو حوزه است .

موحدی گفت : کیفیت بخشی ، عمق بخشی و اثربخشی فعالیتهای بسیج فرهنگیان در دستور کار سازمان بسیج فرهنگیان سپاه امام صادق علیه السلام و معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قرار دارد و قطعا تصمیمات خوبی در ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج فرهنگیان و دانش آموزی در راستای تقویت جایگاه بسیج و ارتقاء فعالیتهای آن اتخاذ خواهد شد . معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در پایان ضمن قدردانی از تلاشهای مسولانه و دلسوزانه ، مسوولین کانونهای بسیج فرهنگیان در ستاد و در سراسر استان اظهار کرد : در پرتو همدلی ، هم افزایی و همکاری و تعامل خوب وصمیمانه بین دو مجموعه ، شاهد فصل نوینی در فعالیتها و ماموریت های مشترک خواهیم بود .

گفتنی است : در این نشست سرهنگ ریزی مسوول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه امام صادق (ع ) برنامه ها و فعالیتهای مورد انتظار کشور و استان تشریح نمود.

در پایان جمعی از مسوولین کانونهای بسیج فرهنگیان شهرستانها و مناطق دیدگاهها و نظرات خود را مطرح نمودند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار