برگزاری جلسه پرسش و پاسخ دانش آموزی در رودهن

رودهن(پانا) - جلسه رفع شبهات دانش آموزی به صورت پرسش و پاسخ در کانال شاد و با نظارت آموزشگاه دختران فرزانگان آموزش و پرورش رودهن برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۴۱۵۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه پرسش و پاسخ دانش آموزی در  رودهن

در این برنامه که به صورت لایو برگزار شد، دانش‌آموزان سوالات خود را در زمینه‌های اعتقادی مطرح کردند و در ادامه حجت‌الاسلام ابراهیمی از روحانیون منطقه اظهار کرد: قیمت و ارزش هر انسان به نحوه اندیشه‌های او بستگی دارد، انسانی که صرفا به مادیات زندگی فکر می‌کند و آن را دغدغه خاطر خود می‌سازد، قطعا ارزشش به همان اندازه است.

او در ادامه خاطرنشان کرد: انسان ارزشمند انسانی است که فکر و اندیشه او در رابطه با خدا و هدف خلقت باشد، زیرا ارزش انسان به اندازه نوع افکارش است و به اسناد روایتی گفت، خداوند می‌فرماید: ای انسان من همه چیز را برای تو و تو را برای خودم آفریدم پس اگر بجز من راضی شوی در زیان هستی.

حجت الاسلام ابراهیمی در رابطه با آرامش و دستیابی به آن بیان کرد: چه بسا افرادی آرامش را در داشتن مادیات و بعضا تعداد خانه‌های آن‌چنانی می‌دانند اما شب راحت سر به بالین نمی‌گذارند و این درحالی است که فردی با خانه کلنگی با آرامش و بدون دغدعه خاطر است.

او علت این آرامش را داشتن رابطه قلبی با خدا دانست و در رابطه با سوال یکی از دانش‌آموزان درباره استرس در امتحانات، تصریح کرد: علت اصلی استرس و اضطراب کم‌کاری و ایمان ضعیف است.

خبرنگار دانش‌آموز: کوثر شهرباف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار