رییس هیأت ورزش های همگانی خراسان شمالی :

خراسان شمالی صدرنشین لیگ تندرستی شد

بجنورد (پانا)- رییس هیأت ورزش های همگانی خراسان شمالی ، خبر داد: مردم این استان در نخستین دوره از لیگ تندرستی کشور که با هدف ایجاد انگیزه ورزش در بین مردم جامعه برگزارشد ،با ارسال بیش از 12 هزار کلیپ حرکات ورزشی صدر نشین شد.

کد مطلب: ۱۱۶۳۶۰۵
لینک کوتاه کپی شد
خراسان شمالی صدرنشین لیگ تندرستی شد

به گزارش پانا، رییس هیأت ورزش های همگانی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار پانا، گفت: در این رویداد ورزشی که تداوم دارد روزانه در سایت فدراسیون ورزش های همگانی کشور یک الگوی حرکت ورزشی ارائه می شود و عموم مردم می توانند به آدرس IRANTANDOROSTI.IR مراجعه و ضبط 30 ثانیه از فعالیت ورزشی خود و بارگزاری آن در این لیگ شرکت کنند .

مجید جودت ،با بیان اینکه مردم خراسان شمالی با اختلافی چشمگیربا استان های دنبال کننده خود صدر نشین هستند ،افزود: این رویداد رقابتی با هدف آگاهی بخشی ،پیشگیری از کم تحرکی و افزایش فعالیت جسمانی بین مردم تا 30 بهمن ماه ادامه دارد.

وی یادآور شد: حضور در این لیگ برای آحاد مردم آزاد است و افراد بالای 10 سال می توانند نسبت به ثبت نام در سایت ایران تندستی اقدام کرده و روزانه 30 ثانیه از حرکات ورزشی خود را در سامانه بارگزاری کنند و جوایزی 4 تا 5 میلیون ریالی نیز به قید قرعه به شرکت کنندگان اهداء می کند.

رییس هیأت ورزش های همگانی خراسان شمالی با بیان اینکه بیشتر کلیپ ها ی ارسالی مربوط به ورزش کودکان است ،افزود: آمار فعالیت های جسمانی استان بسیار بیشتر از این رقم است و به دلیل برخی مسایل فرهنگی در خراسان شمالی ،بانوان از تهیه کلیپ تمرینات ورزشی خود و ارسال آن به هیأت ورزش های همگانی خود داری می کنند.

یاد آوری می شود ، استان خراسان شمالی 25 هزار ورزشکار بیمه شده و دارای 45 هیأت ورزشی فعال است.

خبرنگار پانا: دلاور آوازه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار