برگزاری وبینار تخصصی مدیران دبیرستان های دوره دوم متوسطه در زنجان

زنجان (پانا) - جلسه ویدئو کنفرانس مدیران دبیرستان‌های دوره دوم متوسطه نظری استان با حضور مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش و معاون آموزش متوسطه استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۳۲۴۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری وبینار تخصصی مدیران دبیرستان های دوره دوم متوسطه در زنجان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، در ابتدای این جلسه، داود بهرامی معاون آموزش متوسطه ضمن تشکر از زحمات عوامل اجرایی و دبیران محترم مدارس متوسطه نظری استان در راهبری فعالیت های آموزشی در شرایط کرونا گفت: فعالیت های انجام گرفته در راستای تولید محتوای الکترونیکی، ارتقای میانگین نمرات دروس نهایی، توسعه متوازن رشته ها و رشد شاخص های آموزشی و پرورشی مدارس در سطح استان قابل قدردانی است.

در ادامه وبینار تخصصی کیفیت بخشی به آموزش، عباس سلطانیان مدیر کل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش، با اشاره به مهم ترین برنامه های آموزش متوسطه نظری در سطح مدرسه و تبیین برنامه های مورد اشاره گفت: ارتقاء میانگین نمرات دروس نهایی در رشته های ریاضی فیزیک و علوم تجربی حاصل زحمات دبیران توانمند و برنامه ریزی دقیق عوامل موثر از سطح ستاد تا صف استان است که از زحمات آنها تشکر می شود.

وی در ادامه افزود: با توجه به وجود دروس هدف در رشته ادبیات و علوم انسانی (علوم و فنون ادبی 3، زبان انگلیسی 3، ریاضی و آمار 3) و دروس هدف در رشته علوم و معارف اسلامی(علوم و فنون ادبی 3، زبان انگلیسی 3، ریاضی و آمار 3، احکام3)، برنامه ریزی دقیق در راستای کیفیت بخشی به این رشته ها در سطح استان بسیار راهگشا بوده و ضروریست فعالیت های گروه های آموزشی مناطق و استان در این راستا برنامه ­ریزی شود.

سلطانیان در ادامه با بیان اهمیت و جایگاه اولیاء دانش آموزان در پیشبرد اهداف آموزشی مدارس، تصریح کرد: مدیران مدارس با استفاده از ظرفیت های موجود در انجمن اولیاء و مربیان و شناخت دقیق برنامه های آموزش متوسطه نظری می توانند در نتیجه گیری شاخص های قبولی کنکور، کسب رتبه های برتر کنکوری، ارتقاء پوشش تحصیلی و میانگین نمرات دروس نهایی بسیار موفق عمل کنند.

در پایان وبینار، عباس سلطانیان در پاسخ به دغدغه های اصلی مدیران استان در خصوص، هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم، سامانه سیدا، برگزاری کلاس های تقویتی و جبرانی توضیحات لازم را ارائه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار