مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

تلاش امروز معلمان ، فردای ایران و مکتب اسلام را می سازد

مشهد(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در پیام خود به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد: پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در دور افتاده ترین مناطق در مدارس، در حال اهتزاز است.

کد مطلب: ۱۱۶۲۳۲۵
لینک کوتاه کپی شد
تلاش امروز معلمان ، فردای ایران و مکتب اسلام را می سازد

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، متن پیام به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم
جمهوری اسلامی ایران در طول تاریخ ۴۲ ساله خود سر منشأ خدمات ارزنده ای بوده است و جبهه مخالف در طول این سال ها تمام تلاش خود را برای کمرنگ کردن این افتخارات به کار بسته است.
البته این به معنای کتمان کمبودها نیست اما اراده ملت ایران برای آزادی و توسعه همه جانبه و روز افزون سرزمینمان این تلاش‌ها را ناکام گذاشته و خواهد گذاشت انشالله.

امروز آنچه مهم می نماید این است که بیش از هر زمان دیگری باور کنیم رکن اصلی توسعه "آموزش و پرورش" است؛ اگرچه همین باور باعث شده در طول سال‌های پس از انقلاب اسلامی، آموزش و پرورش بتواند دامنه تعلیم و تربیت اسلامی - ایرانی را تا دورترین نقاط گسترش دهد تا جایی که امروز با افتخار می توانیم اعلام کنیم پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در دور افتاده ترین مناطق در "مدارس " در حال اهتزاز است اما میپذیریم که هنوز برای دستیابی به دستگاه تعلیم و تربیتی که قرار است آینده سازانی در تراز جمهوری اسلامی پرورش دهد، به کار بیشتر نیاز داریم.

همکاران عزیز...

تلاش‌های جهادگونه شما در طول یک سال اخیر درخور ستایش و تقدیر است، شرایط سختی که در طی این مدت تجربه کردید را درک می کنم و برای تمام کوشش های شبانه روزی شما عزیزان احترام ویژه قائلم.
به عنوان همکار، از شما بزرگواران میخواهم به این شرایط سخت با این دید بنگرید که قرار است که فردای ایران و مکتب اسلام به کسانی سپرده شود که مجاهدت شما پایه‌های فکری آنان را می سازد و تخصص و تعهد را در وجود آنان نهادینه می کند.
دانش آموزان عزیز...
از خاطر نبرید که انقلاب اسلامی در گام دوم به اندیشه های شما نیاز خواهد داشت،از هر فرصتی برای بارور ساختن فکر و ایده هایتان استفاده کنید و اجازه ندهید کوردلان، چراغ امید شما به آینده ای روشن را کم سو کنند.

در پایان با درود به روح پر فتوح بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمام شهدای عزیز، فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را به محضر ملت شریف ایران علی الخصوص همکاران و معلمان ارجمند و همچنین دانش آموزان و اولیا گرامی تبریک عرض می نمایم.
توفیق،سعادت و عزت روز افزون ملت بزرگ ایران را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

قاسمعلی خدابنده
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار