معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران:

افکار عمومی ملت ما نقش گسترده‌ای در پیروزی این انقلاب دارد

شهرری(پانا)- معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران، در مراسم چهل و دومین جشن انقلاب اسلامی که در کانون سمیه شهرری برگزار شد، گفت تربیت نسل جوان به عهده من و شما است که این کارصرفا با ارائه راهبرد‌های مناسب میسر است.

کد مطلب: ۱۱۶۲۲۴۳
لینک کوتاه کپی شد
افکار عمومی ملت ما نقش گسترده‌ای در پیروزی این انقلاب دارد

سید‌مجتبی هاشمی در این برنامه اظهار کرد: دشمنان دنبال این هستند که ما را از ادامه انقلاب ناامید کنند، آنها به دنبال مأیوس کردن جامعه هستند که این امر دو نتیجه دارد، پذیرش شکست و اکتفا به تلاش حداقلی که باعث ضعیف شدن این انقلاب است،که و وظیفه ما در این میان امید‌بخشی است زیرا که افکار عمومی ملت ما نقش گسترده‌ای در پیروزی این انقلاب دارد.
او در ادامه افزود: تربیت نسل جوان به عهده من و شما است، این امر در گذشته اتفاق افتاده و نتیجه آن را دیده‌ایم. این کار تنها با ارائه راهبرد‌های مناسب با علاقه به دانش‌آموزان میسر است. باید توجه کنیم، چگونه بتوانیم این کار را انجام دهیم، مانند بحثی که مقام معظم‌رهبری به آن اشاره کردند؛ شامل دو مفهوم، یکی عقب‌ماندگی در آموزش و پرورش و تغییر راهبرد‌ها و اهداف؛ دوم اینکه، روش‌ها را در شرایط متفاوت با خلاقیت تغییر دهیم و همسوی دانش‌آموز با آنها در پیش باشیم.
هاشمی تصریح کرد: ما در دریایی هستیم که قدر آن را نمی‌دانیم و یکی از راهبرد‌های اصلی ما جوان‌باوری است. یعنی آنها را به عنوان پتانسل گمشده‌ای باور کنیم. این جوانان در اختیار ما و شما هستند و وظیفه ما این است که از جوانان راهنمایی بگیریم؛ چون نقش اصلی را جوانان بر عهده دارند‌.


خبرنگار: علی مهدی‌پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار