برگزارى آزمون علمی و آزمایشی برای ایجاد انگیزه و تقویت شادابی در دانش آموزان

تهران (پانا)- در راستای دانش افزایی و ایجاد انگیزه و رقابت بین دانش آموزان، آزمونی با هدف ایجاد شادابی و حفظ روحیه نشاط با رعایت پروتکل های بهداشتی در منطقه ۱۵ برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۲۲۰۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزارى آزمون علمی و آزمایشی برای ایجاد انگیزه و تقویت شادابی در دانش آموزان

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 15، دبستان پسرانه بنی هاشم در راستای دانش افزایی و رقابت بین دانش آموزان اقدام به برگزاری آزمون آزمایشی،ارزشیابی و مسابقه علمی به صورت مجازی کرد.

خسروی مدیر آموزشگاه ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر، هدف از برگزاری این آزمون را دانش افزایی و رقابت بین دانش آموزان بیان کرد و افزود: چون با مسئله کرونا روبرو بودیم، حالت رکود بین دانش آموزان در خانه ایجاد شده بود، لذا تلاش کردیم با برگزاری آزمون آزمایشی و همچنین مسابقه علمی و اهداء لوح تقدیر و هدایا، دانش آموزان را تشویق و روح شادابی و نشاط را بین آنها ایجاد کنیم.
وی افزود: آزمون ابتدا به صورت غیرحضوری برگزار شد و 15 نفر برگزیده این آزمون جهت اهدای جوایز به مدرسه دعوت شدند و گلچینی از همان سوالات را دوباره بین دانش آموزان برتر در مدرسه به صورت حضوری و رعایت پروتکل های بهداشتی دراختیار دانش آموزان قرار گرفت و ضمن غربال گری مجدد، از نفرات اول تا پانزدهم با اهدا لوح تقدیر و هدایا تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار