آغاز ثبت نام ترم جدیدکلاسهای مجازی و تلفنی دارالقرآن کاشمر

کاشمر(پانا)-مدیر دارالقرآن زنده یاد محتشمی کاشمر از آغاز ثبت نام کلاسهای مجازی وتلفنی قرآن و نماز درترم دوم سال تحصیلی 1400-99 خبرداد.

کد مطلب: ۱۱۶۲۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ثبت نام ترم جدیدکلاسهای مجازی و تلفنی دارالقرآن کاشمر

محسن باب الحکمی مدیر دارالقرآن زنده یاد محتشمی کاشمر ضمن تبریک دهه فجر در گفت گو با پانا اظهارکرد: دراین دوره آموزشی که تقریبا به شکل خصوصی(تلفنی ومجازی)برگزارمی شود عموم مردم و دانش آموزان، به‌ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی می‌توانند ثبت نام کرده و بسته به توان یادگیری و تلاش خود، به شیوه کاملا اصولی و قاعده‌مند به یادگیری کلام خداوند بپردازند.
باب الحکمی افزود: روش جدید آموزش قرآن که برگرفته از سنت آموزش صدراسلام و نیز مطابق روشهای نوین آموزش زبان است از ابتدای سال تحصیلی با تعداد محدود قرآن آموزان شروع شد و سعی خواهیم کرد درترم جدید پذیرای تعداد بیشتری از مردم و دانش آموزان عزیز باشیم.
وی در ادامه به مزایای این روش جدید اشاره کرد و گفت: عدم تناقض باروش آموزش قرآن درمدارس، مکمل و بلکه پیش نیاز آموزش قرآن دوره ابتدایی و آموزش روخوانی، روانخوانی، تجوید و حفظ به‌ طور غیرمستقیم، تبدیل شدن بیش ازپنجاه درصد قرآن آموزان به مدرس قرآن به شرط تـأیید استاد، امکان اجرای این روش بدون نیاز به جزوه و کتاب و با حداقل امکانات و عدم توجه به استعداد صوت، لحن، لهجه و سواد درثبت نام از مزایای این روش است.
او درپایان شماره تلفن 05155234771 و05155269509 و 05155266804راجهت راهنمایی و پاسخ به سؤالات شهروندان دراین زمینه اعلام کرد.
درآموزش وپرورش شهرستان کاشمر تعداد سه دارالقرآن (محتشمی،کوثر وذبیحی) درحال آموزش قرآن، احکام و نماز درساعات غیردرسی به دانش آموزان است.

مجتبی صاحب زمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار