سیفی خبر داد
فعالیت راهبران آموزشی و تربیتی در مدارس حاشیه شهر
به زودی مشکل پستهای مدیریتی راهبران آموزشی تربیتی برطرف میشود/بیشترین فراوانی کلاسهای چندپایه که از سوی راهبران آموزشی تربیتی اداره میشود، در خوزستان است
تهران (پانا) - مدیرکل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایری کشور کلیدی ترین نقش تربیتی را در مدارس روستایی و عشایری برعهده راهبران آموزشی تربیتی دانست و بیان کرد اگر راهبران آموزشی و تربیتی نبودند مسلما تعلیم و تربیت در کشور دچار اختلال میشد.
محمدرضا سیفی در گفتوگو با پانا با اشاره به مراسم افتتاح مدرسه خیرساز عشایر در آذربایجان غربی و با بیان اینکه این استان از نظر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر جز برترین استانهای کشور است و از این جهت باید از دست اندرکاران این استان تشکر کرد اظهار کرد: «اگر راهبران آموزشی و تربیتی نبودند مسلما تعلیم و تربیت در کشور دچار اختلال میشد زیرا این افراد کلیدی ترین نقش تربیتی را در مدارس روستایی و عشایری دارند اکنون حدود ۳ هزار راهبر آموزشی تربیتی در کشور مشغول فعالیت هستند و از بهترین معلمان و با انگیزه ترین برای این موضوع استفاده شده است.»
سیفی ادامه داد: «با توجه به ساختار جدید دفتر توسعه عدالت آموزشی، پیگیری کارها و امور راهبران برعهده این دفتر است همچنین این دفتر فعالیت معلمان چندپایه و مدارس روستایی را نیز دنبال میکند.»
مدیرکل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایری کشور افزود: «با توجه به عملکرد مثبت راهبران در سطح کشور قرار شد توسعه کار این افراد در مدارس حاشیه شهرها را نیز داشته باشیم.»
وی درباره موضوع پستهای مدیریتی راهبران آموزشی تربیتی نیز توضیحاتی داد و اظهار کرد: «به زودی مشکل پستهای مدیریتی راهبران آموزشی تربیتی برطرف خواهد شد. بیشترین فراوانی کلاسهای چندپایه که از سوی راهبران آموزشی تربیتی اداره میشود در استان خوزستان با ۳ هزار و ۸۴۶ کلاس است.»
سیفی در پایان کار مهم راهبران آموزشی تربیتی را ارتقابخشی به کلاسهای چندپایه عنوان کرد و ادامه داد: «۶۵۳ هزار دانشآموز در مدارس چندپایه این کشور تحصیل میکنند.»
ارسال دیدگاه