تدابیر پلیس تهران برای برگزاری جشن انقلاب

تهران (پانا) - جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از انجام تدابیر لازم برای انجام جشن انقلاب در پایتخت، خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۱۴۹۷
لینک کوتاه کپی شد
تدابیر پلیس تهران برای برگزاری جشن انقلاب

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حمید هداوند در سی و نهمین کمیسیون عملیات با تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره)، بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران بعد از گذشت یکهزار و 400 سال تنها حکومت اسلامی بود که به رهبری پیامبرگونه امام راحل به پیروزی رسیده است.
وی با اشاره به اینکه هر ساله در سالروز از رخداد عظیم یاد و خاطره رشادت ها و دلاورمردی های شهیدان و امام شهیدان را گرامی میداریم، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران استقلال، آزادی را برای ما به ارمغان آورد و دست بیگانگان و اجانب را از استثمار و چپاول و غارت ذخایراین مرز و بوم کوتاه کرد.
جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه مراسم یوم الله 22 بهمن ماه امسال در تهران در میدان آزادی انجام خواهد شد، عنوان داشت: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و لزوم رعایت ضوابط بهداشتی مقرر شده است مراسم امسال به صورت خودرویی از میدان امام حسین(ع) تا میدان آزادی انجام شود.
وی افزود: امسال علیرغم همه محدودیت های (کرونا) این مراسم با ضوابط خاص خود و برابر اعلام سازمان هماهنگی تبلیغات اسلامی انجام خواهد شد .
سردار هداوند بیان داشت: همه تدابیر لازم برای انجام جشن پیروزی سالگرد انقلاب اسلامی درامنیت ، انضباط و آرامش در حوزه های انتظامی و ترافیکی اندیشیده شده است.
جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اعلام مسیرهای 12 گانه راهپیمایی در تهران ، گفت: امسال با همه محدودیت های ناشی از ویروس منحوس کرونا دوستان و دشمنان خواهند دید که مردم همچنان پای آرمان های امام، انقلاب و رهبر عزیزمان با قدرت ایستاده اند و هرگز رذالت ها و خباثت های دشمنان از جمله آمریکای جهان خوار را فراموش نخواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار