تجلیل از خانواده دختران شهید، ایثارگر و آزاده فرهنگی شهر تهران

تهران (پانا) - از خانواده دختران شهید، ایثارگر و آزاده فرهنگی شهر تهران در اولین یادواره شهدای دانش آموز دختر و فرهنگیان خواهر شهر تهران تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۱۶۱۳۸۰
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از خانواده دختران شهید، ایثارگر و آزاده فرهنگی شهر تهران

اولین یادواره شهدای دانش آموز دختر و فرهنگیان خواهر شهر تهران به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، با حضور آیت الله صدیقی، امام جمعه موقت تهران، سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله، مجتبی ولی پوری، معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران، کمره ای زاده رئیس سازمان بسیج دانش آموزی و جمعی از مدیران مناطق آموزش و پرورش و فرهنگیان شهر تهران در محل حسینیه الزهرا واقع در پادگان ولی عصر برگزار شد.

در این مراسم که به طور برخط از کانال های از مدرسه تا مدرسه و رهیافت پخش می شد؛ مجتبی ولی پوری، چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را گرامی داشت و گفت: نوزدهم بهمن 57 روز بیعت فرماندهان نیروی هوایی ارتش با امام خمینی (ره) که مهر تاییدی بر همراهی ارتش و ملت بود. این ابتکار زیبای سازمان دانش آموزی و سپاه محمد(ص)، الگویی برای یادواره کشوری است.

وی خواهران و مادران را الگوی بسیار بزرگ همه دانست و گفت: نام شهدای خواهر و خانم های ایران اسلامی که آمار آن ها تا هفت هزار نفر است از طریق برگزاری اینچنین یادواره هایی زنده خواهد ماند. همچنین این یادواره کمک زیادی به شناخت بیشتر و الگوی مناسب دختران سرزمین مان می کند. شهدا، باران رحمت الهی هستند که بر زمین خشک جان دیگری می بخشند.
در ادامه این یادواره، ازخانواده ی 11 دختر شهید و 19 آزاده و ایثارگر فرهنگی و همچنین از خانواده شهدای دانش آموزی همچون محبوبه دانش، صدیقه رودباری که از شهدای انقلاب اسلامی هستند و خواهر شهید جهان آرا نیز تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار