فراهانی: بهسازی کانال ابوذر مانع از خسارات جانی و مالی شد

تهران (پانا) - رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران با اشاره به تذکری که چندی پیش مبنی بر بهسازی کانال ابوذر در صحن علنی قرائت کرده بود گفت بهسازی کانال ابوذر مانع از خسارات جانی و مالی قابل توجه شد و خوشبختانه یک روز قبل از بارندگی و ایجاد حادثه نوسازی کانال ابوذر تمام شده بود.

کد مطلب: ۱۱۶۱۳۱۹
لینک کوتاه کپی شد
فراهانی: بهسازی کانال ابوذر مانع از خسارات جانی و مالی شد

مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران ضمن گرامیداشت سالگرد انقلاب اسلامی ایران طی تذکری در صحن علنی شورای شهر تهران گفت: امروز به دنبال اصلاح وضع موجود یعنی پیگیر مطالبات مردمی هستیم که در پرتو خون شهیدان و جانبازی های ایثارگران امید به بهبود وضع کشور دارند.

وی افزود: واقعیت این است که مطالبات و انتظارات مردم و مقایسه آن با اهداف بلندی که 42 سال پیش مردم به دنبال آن بودند، فاصله زیادی دارد و باید همچنان مسئولان کشور در هر رده ای برای تحقق آن اهداف و آرمان ها تلاش کنند.

فراهانی با اشاره به تذکری که چندی پیش مبنی بر کانال ابوذر در منطقه 14 ارائه کرده بود، بیان کرد: کانال ابوذر آب را از مناطق مختلف به پایین هدایت می کند و هر زمانی که به آن مراجعه می شود آّب جریان دارد و هنگام بارندگی حجم زیادی از آب در آن جاری است و چندین دهه است این مسیل فعالیت می کند و اکنون شرکت خاکریز آب به بهسازی و نوسازی این کانال پرداخته است.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران گفت: متاسفانه به دلیل مشکلات فنی و با بازدید میدانی که داشتیم ملاحظه شد کار تعطیل شده و بعد از تذکری که انجام شد دوستان خاکریز آب فعالیت را ادامه دادند و طی بازدیدی که داشتم فعالیت آن ها را مشاهده کردم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه با پیگیری ها مشکلات تامین میلگرد و بتن پروژه برطرف شد، اظهار کرد: اگر پیگیری شبانه روزی عزیزان معاونت فنی و عمرانی و نظارت مستمر شورایاران نبود اتفاقی که چند شب گذشته رخ داد و بر اثر بارندگی سیل آسا سدبند انحراف آب بر اساس بارندگی شکست و نیوجرسی ده تنی آن داخل مسیر کانال احداثی افتاد منجر به خسارات مادی و معنوی فراوان می شد و جالب است بدانید این کار زمانی رخ داد که یک روز قبل از شروع بارندگی کار بهسازی کانال تمام شده بود.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: اگر این کار تمام نشده بود و همچنان مسیر نوسازی کانال باز مانده بود خسارت جانی و مالی رخ می داد و آب به جاده های اطراف و برج های مسیر سرایت می کرد و خسارات جبران ناپذیری ایجاد می شد. تذکر من بیشتر تشکر از پیگیری تذکر اینجانب بود که هفته های گذشته قرائت شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار